Ik vind Brasserie 7 ook tegenvallen. Het ziet er ruim, netjes en mooi afgewerkt uit allemaal. Maar hetgeen waar je uiteindelijk voor komt, de gerechten + dranken + service is allemaal wat minder. Ik ben er inmiddels meermaals geweest en ja, je moet gewoon een beetje geluk hebben dat je niet op een verkeerde dag bent gekomen. En het feit dat je daar dus al ''bang'' voor moet zijn vind ik al erg genoeg.
Maar zelfs op een goeie dag, waarop de processen gewoon lopen zoals ze moeten lopen, ben ik gewoon niet heel enthousiast over de gerechten die ze serveren. Het kwaliteitsniveau van de keuken ligt nog niet op een niveau waar ik op had gehoopt (en stiekem ook wel had verwacht). De bavette heb ik terug moeten sturen omdat die zo goed als koud, en te ver doorgegaard was. De kabeljauw is okay, maar imo is het gedurfd om dat (met die portiegrootte en presentatie) voor €25 te verkopen. De kindergerechten zijn wel prima maar (logischerwijs) niet bijzonder.
Mij bekruipt het gevoel dat men toch nog steeds bezig is om alles gewoon soepel te krijgen qua processen, en pas op een later moment gaan bekijken OF ze op een X-niveau zitten en zoniet, hoe ze daar wel gaan komen.