Marvin heeft niets te maken met we vinden iets niet leuk. We hebben nu met een wereldprobleem te maken. Het is nu aardig onder controle hier. Voor sommige is het misschien "oh het is een erge griep" en voor sommige doet het wel wat en zijn er bekende aan overleden.
Wij weten niet hoe het tegen die tijd in Duitsland en Polen is. Neem nou Duitsland, de besmettingen zijn daar alweer opgelopen.
Ik vraag mij af ondanks Arco gezegd heeft met mondkapjes op gaan we niet, of je wel de hele busrit met een mondkapje op wil zitten. Stel net zoals Duitsland dat Polen ook zegt mondkapjes in wachtrijen en attracties. Daarbij 1,5 of 2 meter afstand houden. En dan heb ik de vlucht nog niet eens meegerekend. Natuurlijk het is voor je eigen gezondheid en het is dan verplicht, maar geeft het wel jou wel een gevoel van "ik kan genieten" "ik kan zorgeloos op vakantie". Als je optie 1 hebt gekozen betekent dat je al een groot deel van je reis met mondkapje op moet lopen.
Ik kan mij best inzien dat mensen dit niet willen en die meningen heb ik zeker al gelezen. De ander heeft deze mening niet. Maar voor alsnog mag je een mening hebben, maar uiteindelijk zullen wij toch de knoop doorhakken.
Laten we maar de bel afspraak met de busmaatschappij afwachten.
Daarbij zeg ik vanuit mijzelf ook, als je wilt gaan dit jaar ondanks we wel of niet gaan, dan ga je toch? Wie houd je tegen?