Er zijn ook mensen die geen onoverkomelijk bezwaar hebben tegen het dragen van een mondkapje. Ik vermoed zelfs dat dat redelijk overeenkomt met de mensen die er al eens eentje op gehad hebben, maar dat is niet meer dan een onderbuikgevoel.
Ik zou het in ieder geval bijzonder jammer vinden als de vanuit Arco georganiseerde trip vanwege het af en toe moeten dragen van een mondkapje niet door zou gaan. Ik kan vast aangeven dat als de trip een jaar wordt uitgesteld mijn vliegtickets niet worden uitgesteld; ik ga volgend jaar dan niet mee.
SanneW Sowieso zijn Arco en ik veel aan het overleggen en aan het nadenken, want ook voor ons is het niet makkelijk om een besluit te nemen voor iets wat in een land wel mag en moet en in een ander land wellicht weer niet mag en niet moet in deze tijd.
Ja, dat begrijp ik! Ik benijd jullie niet. Ik zou als ik jullie was nog even afwachten met het maken van een definitieve keuze. De ontwikkelingen gaan best snel: veel versoepelingen die vandaag zijn aangekondigd voor 1 juli waren bijvoorbeeld pas voorzien voor 1 september. Anderzijds zie je ook dat her en der in Europa het virus weer veel besmettingen maakt, maar dat lijken redelijk geïsoleerde gevallen te zijn (een specifieke regio, rondom vleesverwerkende bedrijven, etc). Ik lees dat veel mensen behoefte hebben aan duidelijkheid, zelf zou ik ook graag een definitieve 'go' horen, maar ik zou jullie adviseren om het toch nog even aan te kijken. Tenslotte duurt het nog steeds bijna drie maanden voordat we (hopelijk) naar Polen gaan.