Ramon27 Febe ooh dat scheelt ook wel! Maar weet nu niet wat we moeten doen als we aankomen door die wijziging..
Febe Ramon27 Stad bezichtigen? Musea genoeg. Er zullen vast meerdere 'stranden' voordat de bus komt. Zo zal het vast al gezellig worden!
Febe ArcovandenBroek De vluchttijden zijn veranderd van Ehv - Katowice. Aankomst 11.35 uur. We kunnen de stad bezichtigen. Op TripAdvisor staan genoeg bezienswaardigheden voordat de bus arriveert.
ArcovandenBroek The_Bullgod Sander058 Kamer delen, Ja is goed! Kan ik jullie noteren als kamergenoten? 🙂
Njit @Ramon27 : staat allemaal in de OP: ArcovandenBroek Uiterlijk 28 februari 2020 dient het resterende deel op mijn rekening te staan. Uiteraard mag je ook alles in één keer overmaken. 🙂 (beetje jammer dat het niet op de 29e mag 🙂 )
ArcovandenBroek Njit (beetje jammer dat het niet op de 29e mag 🙂 ) Dan ben ik onderweg naar Oostenrijk! 😃
Ralph onze vlucht is geboekt we vliegen op 21 september van eindhoven naar krakau met transavia en daar hotel geboekt op de luchthaven
ArcovandenBroek Nog iets meer dan een maand om jezelf op te geven en de betaling te voldoen. Nog meer gezellige mensen die meewillen? Er zijn nog voldoende plaatsen in de bus beschikbaar. 🙂
ArcovandenBroek The_Bullgod Dat kun je zelf in je voorprogramma opnemen toch? 😉 Je had ook mee naar Amerika kunnen gaan, dat was fantastisch! 😎💥