R_Jasper Sven_B en ik zullen kamergenoten zijn deze reis. Dan zijn er nog maar 5 mensen zonder roommate (zie mijn post hierboven die ik bij blijf werken)
ArcovandenBroek SvenJans Leuk dat je ook meegaat, ik neem aan dat @stijn050 nu ook voor optie 2 gaat?
The_Bullgod Ik heb er even over na gedacht, maar ik ga toch mee. Optie 1 ook voor mij. Ik zoek nog wel een kamergenoot. EDIT: Volledige bedrag is overgemaakt.
Robin ArcovandenBroek De volgende vluchten op 22 september zijn intussen te boeken. Eindhoven - Katowice Vertrek: 13.50 uur Aankomst: 15.30 uur De bus zal vanaf 15.30 uur op het vliegveld van Katowice en 22.30 uur op het vliegveld van Krakau klaar staan. Krijg een mail dat deze vlucht van Eindhoven - Katowice met Vertrek om 13.50 uur Aankomst om 15.30 uur verplaats is naar vertrek van 09:35 met aankomst om 11:15 wellicht dat er al meer voor deze vlucht gekozen hadden om met de bus op gehaald te worden van af het vliegveld Waar de bus klaar zou staan om 15.30. denk wel info waar meer mensen na moeten gaan kijken. en ik denk dat dit ook informatie is waar @ArcovandenBroek miss iets mee kan doen kwa Bus vervoer ?
Ralph ik zit nog te twijvelen om dag eerder naar krakau te vliegen en daar een hotel te boeken voor 1 nacht