Njit @Ramon27 : staat allemaal in de OP: ArcovandenBroek Uiterlijk 28 februari 2020 dient het resterende deel op mijn rekening te staan. Uiteraard mag je ook alles in één keer overmaken. 🙂 (beetje jammer dat het niet op de 29e mag 🙂 )
ArcovandenBroek Njit (beetje jammer dat het niet op de 29e mag 🙂 ) Dan ben ik onderweg naar Oostenrijk! 😃
Ralph onze vlucht is geboekt we vliegen op 21 september van eindhoven naar krakau met transavia en daar hotel geboekt op de luchthaven
ArcovandenBroek Nog iets meer dan een maand om jezelf op te geven en de betaling te voldoen. Nog meer gezellige mensen die meewillen? Er zijn nog voldoende plaatsen in de bus beschikbaar. 🙂
ArcovandenBroek The_Bullgod Dat kun je zelf in je voorprogramma opnemen toch? 😉 Je had ook mee naar Amerika kunnen gaan, dat was fantastisch! 😎💥
LoopingStar Ik ga ook mee met optie 3 😎 . Kamergenoot wordt Thijs82, maar die zal zich later nog hier aanmelden!
Thijs82 LoopingStar Bij deze ga ik ook mee met optie 3 😃 Nu nog even wat logistieke zaken zoals een paar vluchten boeken...
Simon Ik wil mijn optie wijzigen naar optie 3. 🙂 Jos en ik plakken er op de heenweg nog een klein tripje voor. 😛