Marvin Onzinnige ingreep en je staffleden gaan er ook niet lekker in vandaag. Verder vind ik dat vlaggetjesverhaal altijd heel plausibel om makkelijk in je rol te kunnen. Trek het zoals gewoonlijk weer allemaal uit zijn verband om jullie gelijk te krijgen.
Ook in dit topic zul je mij niet meer zien omdat hier een aantal (team)leden zijn die koste wat kost hun mening door eenieders strot willen duwen ipv dat jullie de simpele vraag vanuit de community om dusdanige zaken te scheiden al te veel gevraagd vinden.
Dit is exact waarom ik vroeg om het hier simpelweg over het park te hebben, maar nee nu gaat 99% van de berichten over de ophef die hier onstaan is.
Verder blijft het echt slecht dat jullie mensen altijd binnen het forum aanspreken om vervolgens mensen naar de mail te verwijzen.
Spreek mij dan ook aan via de mail ipv publiekelijk of toch maar eens een inbox overwegen ?
Jullie laten dit zelf weer compleet escaleren omdat Michael altijd zijn gang mag gaan en anderen op elke scheet aangesproken worden , ongekend. Fijne avond!