JeepeeB Ik was (eer)gisteren voor het eerst in Liseberg en nieuwe parken ontdek ik het liefst... spontaan. Globaal weet ik welke grote attracties er staan, maar op de dag zelf vind ik het leuk om door een park te lopen en letterlijk te ontdekken: 'hé, wat een leuk winkeltje. En een grappige infill. En aah, staat dat ding hier!'.
En terwijl ik in de rij voor Balder stond, bedacht ik eens gebruik te gaan maken van de virtuele rij voor iets anders. Toen had ik door dat ik geen idee had hoe lang ik eigenlijk nog in deze rij zou staan, en dat ik niet wist hoelang het lopen zou zijn naar de andere attractie. Op de kaart zag ik wel dat het aan de andere kant van het park lag, maar ja, ik ben nu bij Balder en hiernaast staat Loke en die wil ik ook graag doen. Dus het is niet echt efficiënt om helemaal heen en weer te gaan lopen. Maar misschien kan ik wel al in de virtuele rij voor Loke. Ohnee, die is tijdelijk gesloten...
Dus op die manier heb ik geen gebruik gemaakt van de virtuele rij en toch ondervonden dat het voor mij de spontaniteit eruit haalt. Ik zal er wel te moeilijk over denken, maar ik heb geen zin in al dat geplan.