Vandaag was ik toevallig in het park en bij binnen lopen zag ik het toevallig in de app dat deze optie er was.
Meteen even uitgeprobeerd natuurlijk. De virtuele mensen mogen zich rechts naast de gewone ingang melden bij een extra personeelslid. Hier scan je de QR code en er is nu een tijdelijk wachtrijtje gemaakt langs de heg bij Broeder Gijs.
Beide keren werd onze volledige groep bij het vullen van het kerkhof als eerste binnen gelaten. Ik had het idee dat ze ongeveer 1 groep per kwartier doen. Door de virtuele mensen werd denk ik een half kerkhof bezet.
Ik heb zelf maar 2 zwakke punten ontdekt voor nu. 1 is dat de single riders lijn vandaag bijna leeg was en je dus makkelijk tijdens je wachttijd alvast een keer via die route kon gaan. Het 2e punt is dat zodra je QR code gescand is je in principe alweer een nieuwe boeking kon doen terwijl je dan nog op het kerkhof staat.
Ik zag vandaag toevallig ook Bas van Rijsbergen al lopen bij de tijdelijke rij met een tekenmap dus het zou mij niet verbazen als ze hier spoedig een vaste oplossing voor willen ontwerpen.