• Wereldwijd
  • 1 april grappen voor Pretparken, speelparken etc

Een geweldig leuke toevoeging aan de Eifeltoren in Parijs, de I Fell Tower.

Jordy Je gaat een 1 april grap van een bedrijf als Toverland dat 1,2 miljoen bezoekers ontvangt toch ook niet vergelijken met een bedrijf als DippieDoe dat het moet doen met 200k bezoekers. Totale andere budgetten.

• Jordy heeft hierop gereageerd.

Die van Toverland is echt goed hoor! Ik heb weinig op met aprilgrappen die halverwege Maart al beginnen, maar eentje die je 1-2 dagen van te voren aankondigt zonder datum te noemen en die zo ver uitgewerkt is kan ik juist ontzettend van genieten.

Robkuh84 klopt zeker maar hadden wel wat originelers kunnen doen, Duinrell heeft ook iets simpels terwijl hun ook veel meer bezoekers hebben…

Ik vind die van Duinrell ook best grappig: het nieuwe gezicht van de Kikkerachtbaan worden. Zeker omdat het filter blijkbaar echt werkt (ik heb geen TikTok dus kon het niet uitproberen haha)

Jordy Maar de grap moet wel te begrijpen zijn voor het publiek waar de grap voor bedoeld is. DippieDoe is bedoeld voor de aller kleinste. Duinrell is voor de gehele familie

Ze delen in toverland dus vandaag ook speciale plattegronden uit 🥰
        Via de website kun je er ook eentje winnen.

En toch wil ik even terugkomen op de openingspost. Want ondanks dat het wel duidelijk is dat Monkey Town vandaag geen achtbaan gaat openen, gaat dat in de toekomst waarschijnlijk wel gebeuren.

Bij de lokale vestiging zijn ze hier deze week begonnen met een uitbreiding waarbij een gedeelte van het bestaande gebouw gesloopt gaat worden waarna het gebouw verder uitgebreid gaat worden. Daarbij zullen er naast het grootste klimparcours in een Monkey Town ook enkele attracties komen waaronder waarschijnlijk een kleine achtbaan.

Dit vind ik een gevalletje: doe dan gewoon niks 🌜