• Wereldwijd
  • 1 april grappen voor Pretparken, speelparken etc

Trollenbol
Op mijn laptop wordt elke link naar de toverland blog doorverwezen naar de homepagina, maar op mijn smartphone kan ik het wel lezen.

Bij DippieDoe wordt de dieren sollicitatiedag gehouden. De dieren van circus Renz zijn al op gesprek geweest, en nu kunnen mensen ook hun huisdier opgeven voor een functie in het park.

NinaH Bij DippieDoe wordt de dieren sollicitatiedag gehouden

Dit is geen 1 april grap, maar een 25 maart grap.πŸ˜›

Toverland heeft dit jaar een geslaagde grap gemaakt, die er niet te dik bovenop ligt. De Efteling heeft dat ook goed gedaan door mee in te spelen op trends. De rest vind ik maar flauw.

Er zullen er vast nog wel meer komen, maar Toverland wint hem wat mij betreft voor dit jaar.. word toch wel lastig dit te toppen.

Jordy Dat er niet dik bovenop ligt? πŸ˜‚
      Hij is erg leuk bedacht, maar als iemand dit niet aan zag komen..

• Jordy heeft hierop gereageerd.
      • Brams vindt dit leuk.

JeroenM ze doen er wel alles aan om het echt te laten lijken, app veranderen, plattegronden uitdelen. Mooi man. Beter als dat DippieDoe Dierentuin gedoe!

Een geweldig leuke toevoeging aan de Eifeltoren in Parijs, de I Fell Tower.

Jordy Je gaat een 1 april grap van een bedrijf als Toverland dat 1,2 miljoen bezoekers ontvangt toch ook niet vergelijken met een bedrijf als DippieDoe dat het moet doen met 200k bezoekers. Totale andere budgetten.

• Jordy heeft hierop gereageerd.