Guy Speed of Sound zeker even vergeten? Maar het is inderdaad dure techniek. Mooi dat het er komt.
Ik probeer de herinnering van alle Vekoma Boomerangs te verdrukken. Geen wonder dus dat ik deze vergat π
Eftelflags Deze banen ben je vergeten in je voorbeeld:
PHL - Crazy Bats
Bellewaerde - Huracan
Huracan is een toppertje, die had ik inderdaad niet mogen vergeten. Heeft Crazy Bats on board audio gekregen, dacht dat deze dat eerder niet had maar wel speakers in de ruimte zelf? Heb hem sinds de ombouw nog niet gedaan.
Anyhow, blij dat ook hier weer een soundtrack op komt van waarschijnlijk RΓ©ne. Na wat hij gemaakt heeft voor De Zes Zwanen kan ik niet wachten op wat hier komt, waarschijnlijk wel iets heels speels.
Enfin, het punt dat het een koekoeksklok-winkel/magazijn wordt betekent waarschijnlijk ook dat we geen extra geveltjes meer gaan zien op deze plaats en dat het 1 groot gebouw wordt. Ik ben benieuwd over hoe het station er nu uiteindelijk gaat uitzien!
Geen idee waar die geveltjesrij die we eerder zagen dan voor zijn, mogelijk een facade aan de PandaDroom/Fabula? Hoe dicht komt M&M in feite tegen de hamburgerdoos?
Of mogelijk zit die geveltjesrij aan de achterkant van het station?