Podcast lijstjes, leuk! Ikzelf luister naar de volgende:
- Ochtend in Pretparkland, de moeder aller pretpark podcasts kan niet ontbreken.
- Themetalk, ongezouten meningen, recht voor hun raap en soms lekker ongenuanceerd.
- Kleine Boodschap, soms met een iets te roze Efteling bril maar ze houden wel alles bij.
- D-tales, ook hier een soms iets te roze bril maar dan met Mickey oren erop, ook hier geldt dat alles bijgehouden word.
Dan heb ik ook nog wat niet pretpark gerelateerde podcasts die ik luister! Dat zijn:
- Nerdcubed Patreon Podcast, een podcast speciaal voor de Patreons van Nerdcubed (Dan Hardcastle) waarin hij verteld over wat hij mee maakt in het dagelijkse leven maar ook inzichten geeft in zijn YouTube kanaal en andere projecten waar hij aan werkt.
- Going in Raw, hiervan luister ik voornamelijk name de reviews van Raw en SmackDown Live voor een beetje extra achtergrond en onzin met betrekking tot de WWE.
- David Tennant Does A Podcast With..., hierin interviewt David Tennant elke week iemand anders die te maken heeft met films, tv, comedy of iets anders. Ik begon voornamelijk met luisteren omdat ik hoop op gasten die met Doctor Who te maken hebben of hebben gehad, maar ook de gesprekken met anderen (voor mij vaak onbekendere personen) zijn erg leuk en luisteren lekker weg.
De Grand Prix Radio podcast moet ik nog gaan uitproberen!