Nu een paar jaar later kan valt mij op dat de kwaliteit van wat betreft de pretpark georiënteerde podcasts nog steeds bijzonder hoog is.
Kleine boodschap komt zo af en toe met een verrassende gast of nog steeds met zaken waarvan ik het bestaan niet van af wist. Laat het nou net zijn dat de laatste aflevering met de gast een van de slechtste ooit was. Van te voren had ik al verwacht dat het niet veel kon zijn. Dat lag aan de gast, maar ook weer niet. Meer vooronderzoek had daarbij ook niet echt geholpen.
OiP is nog steeds zeer stabiel na decennia, dus wat valt daar dan nog over te zeggen dan dat het een rots in de branding is.
Themetalk is leuk als je je even wilt afreageren vanwege het laatste nieuws over Eurodisney of Efteling. Verder heeft het weinig met themetalk te maken maar krijgen we vooral te horen waarom Toverland zo goed is. Of waarom het heel belangrijk is te horen hoe een eenmalige escape-room avond was opgezet, en meer van dat rechts ondernemer-gezwets waar niemand wat aan heeft. Maar dat was het een aantal jaar geleden ook al, dus nog steeds onderhoudend.