Het vorige logo was niet heel veel soeps eigenlijk, ziet er verder prima en speels uit, goede zet denk ik.
Familiepark Drievliet presenteert nieuwe huisstijl
- Bijgewerkt
Ik had voor een Ooievaar, oftewel Haagse Règâh gekozen, maar een Pelikaan mag ook.
Verder leuk fris logo!
Ik snap alleen deze zinnen niet:
Marvin Piet de Pelikaan is ons nieuwe character van het park. Pelikanen zijn echte familiedieren en leven in waterrijke gebieden. Grappig genoeg maken pelikanen (onbewust) al jaren deel uit van ons park. In ons Lol-Atol zijn meerdere komisch afgebeelde pelikanen te ontdekken. De naam volgt op een later moment.
Piet de Pelikaan heet ie toch? Welke naam volgt dan op een later moment?
(En als oud buurtbewoner; de roots liggen gewoon in Rijswijk, Den Haag heeft landjepik gedaan. )
Vind nieuwe logo maar saai.
Kroontje ziet er raar uit net al die L.
en slechts 2 sobere kleuren.
Het lijkt een trend ze zijn logo's steeds soberder worden Thorpepark, Draytonmannor
Gelukkig herbergt achter het logo wel fijn pretpark.
Ben niet te spreken over veel logo-veranderingen van de laatste paar jaar, maar deze is goed gelukt. Logo voelt fris aan en het is simpel en toch speels, past goed bij Drievliet .
Het werd trouwens hoog tijd ook. Dat oude logo zag er niet uit.
- Bijgewerkt
Dikke prima, een stuk minder saai dan het gemiddelde nieuwe logo.
Het vorige / huidige logo, met die clip-art-achtige figuren voor het reuzenrad, was iconisch maar vond het er altijd een beetje goedkoop uitzien. Ging ook al flink wat jaren mee, kwam al uit de jaren 90.
Mark Ik had voor een Ooievaar, oftewel Haagse Règâh gekozen.
Goh, ja, ik vraag me af waarom daar niet voor gekozen is. De ooievaar is zelfs al de hoofdrolspeler in de beste attractie van het park, de Jungle Show. Maar inderdaad, de pelikaan is ook leuk.
Ik vind het een mooi en speels logo. Kijkt lekker weg!
- Bijgewerkt
Dank voor alle eerlijke reacties!
Mark Piet de Pelikaan heet ie toch? Welke naam volgt dan op een later moment?
Ha, Piet is een inside joke naar de oud eigenaar. Maar we zoeken nog even naar een iets passendere naam! Een ooievaar lag er iets te dik op en een paar straten verder hebben we een voetbalclub die dat beeldmerk al draagt.
stijn050 Het is vooral een trend dat een logo niet meer echt 1 ding is. Je moet het meer zien als een onderdeel van een hele huisstijl. Het is wel een relatief langere marketingtrend dat een logo niet meer 1 ding is in je uitstraling. Je moet het echt gaan zien op alle uitingen. In zoverre is dat ook de trend die wij volgen.
@Coasterfrenzy ; haha helaas maakt het kiezen van 1,2,3,4 kleuren helemaal niets meer uit qua kosten hoor
- Bijgewerkt
Leuk logo zeg! Fijn dat Drievliet eindelijk wat aandacht krijgt, is hard nodig.
tuindwerg Eens!
- Bijgewerkt
Eftelflags Maar we zoeken nog even naar een iets passendere naam.
En we hebben inmiddels een naam
Familiepark Drievliet in Den Haag heeft een nieuw gezicht. Vanaf aankomend seizoen worden bezoekers welkom geheten door mascotte Daan Pelikaan. Het vrolijke dier zal elke openingsdag te ontmoeten zijn bij de ingang van het park. Vandaag worden zijn naam én zijn uiterlijk onthuld.
Ik vind hem echt leuk!
Ik vind de stijl van Daan echt leuk! Ik zie het ook zo voor me dat hij in de toekomst nog meer vrienden krijgt.
Ahh helaas geen ‘Dries Vliegert’
Ik vindt het een leuk en verfrissend logo! Zeker ook moderner dan wat het was.