Tonnie StefanV Ondertussen is er een regeltje toegevoegd en heeft @John de betalingen ook bijgewerkt.
Pretpark-Pro @Tonnie een vriend van me had zich ook ingeschreven als introducee forumnaam DaGe1975 maar hij heeft in zijn betaling via een Belgische rekening in de vermelding alleen optie 1 gezet en niet zijn forumnaam. Kan je even contact met me opnemen via ----- dan kan ik het rekeningnummer doorgeven waarmee hij betaald heeft.
StefanV Pretpark-Pro je kan zelf mailen naar team@pretpark.club 😉 zou je mail adres zsm uit je post halen ivm spam etc. Ook al is het misschien niet je hoofd mail adres…
Tonnie Pretpark-Pro De paniek is niet nodig (om ook nog een ander topic te openen) Zoals eerder vermeld worden betalingen periodiek verwerkt en komt het altijd wel goed. Als er specifieke vragen zijn kan je altijd zelf emailen naar team@pretpark.club
EdwinL Ik meld mij ook aan voor deze meetup met een introducé (Freddy). Beide optie 1 Hoeveel mensen moeten er nog bij om het park te kunnen afhuren?
Njit Japio Of hoeveel mensen mogen er nog bij voor de conferentiezaal vol zit? 4 multifunctionele zalen, maximale capaciteit 600 personen