Nou mist het gebied van Baron wel wat extra levendigheid, maar wat mij betreft -en dat roep ik al sinds de opening- zit dat meer in het gemis van een grote horecagelegenheid.
Daarnaast ben ik voorstander van meer infills in het park omdat die op diverse locaties ontbreken om het aanbod voor de gehele familie te vergroten specifiek op zo’n locatie.
Toch ben ik niet direct heel enthousiast over dit plan.
De torentjes ansich zijn altijd best geinig maar ook lastig te thematiseren. Nu laat ik me graag verrassen door de Efteling, maar dit voelt wel heel erg als die standaard attracties die elk park in zijn eigen jasje heeft maar toch een enorme eenheidsworst zijn.
En dan heb ik het gevoel dat dit type wat beter past of opgaat in een Lavenlaar.
Daarnaast is Baron een prominent gebied en hoop ik dat het capaciteit technisch past en de wachttijden niet enorm oplopen.
Aan de andere kant denk ik dat deze torentjes ook niet zo’n aantrekkingskracht hebben.
Persoonlijk hoop ik bij focus op wat infill qua type meer op de wat grotere attracties als een Sirocco of Polka Marina.
Kortom; tof als het park blijft investeren ook met wat kleinere attracties. Maar ze moeten mij nog overtuigen dat de locatie en dit type attractie nu juist hier geschikt zijn.