Feestje om naar te kijken die baan hoor! Ben echt heel benieuwd naar de rit
Bevestigd: 2 nieuwe achtbanen voor Tripsdrill in 2020
Vandaag schijnt er een fotoshoot geweest te zijn voor deze twee banen, opening eind juni zoals het er nu voor staat!
Dit model is echt prachtig voor middelgrote parken die een family thrill in het aanbod willen.. dit zou weleens een hit kunnen gaan worden voor Vekoma.
Gisteren een persbericht ontvangen van Tripsdril, openingsdatum voor de 2 achtbanen is 26-06-2020.
Tof om te horen dat beide banen al zo vroeg open gaan, maar dat gaat er niet heel mooi uit zien met het betonnen onafgewerkte station van de inverted?
- Bijgewerkt
Wij zijn zelf geen fan van Tripsdrill, maar dit ziet er toch wel heel erg mooi uit. Prachtig aangelegd en een Stijlvol kleurenpalet.
Bijzonder om de geit nu te zien glijden ober de baan van Voldampf. Mijn zoon had vorig jaar een spreekbeurt over achtbanen en had het geluk om bij Vekoma binnen te mogen kijken. De geit stond toen nog als model in het magazijn, geen idee waar deze uiteindelijk naartoe zou gaan.
Vandaag is de persopening en ben ik aanwezig namens de European coaster club
Gaaf! Ben benieuwd naar je ervaringen!
Het is jammer dat tripsdill zoals eerder niet alles afmaakt voor ze de rides openen. Maarja, volgend seizoen zal het hopelijk helemaal af zijn!
We hebben voor Themepark.INC, de opening mogen meemaken, wat een baan hebben ze hier neergezet, zweven en g-krachten in prima balans! Topper voor zn formaat! Bovenstaande link naar een onride!
Cornelius Is het ook mogelijk om het filmpje op een "normale" manier te monteren, waarbij je ook in beeld echt over de kop gaat?
Ik vind dit soort meer "kunstzinnige" manieren van montage bij videobeelden altijd verschrikkelijk irritant.
Ik zie liever de werkelijkheid.
The_Bullgod je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Leuk dat je zo enthousiast bent
De video is gefilmt met een 360Β° camera. Dat maakt een normale video niet mogelijk. Gewone onride volgt op zn vroegst vanavond.
Ik snap @The_Bullgod wel, ik vind het ook niet wat. Leuke gimmick, maar de ervaring van een onride is nu wel weg. Verder wel mooi materiaal, maar 't is ook niet mijn ding.
Ziet er fantastisch uit! In Battle Star Galactica had de zero g roll ook echt een gevoel van gewichtsloosheid (iets wat veel B&m inverts vaak niet hebben). Afgeleid van de gave POV hebben deze inversies dat ook. Hopelijk zien we dit model vaker in de toekomst.
Ik vind het 360Β°/ass effect erg gaaf en een leuke spin aan de normale POV, weer eens wat anders en ziet er zelf wat spectaculairder uit.