tripsdrill heeft een video online geplaats van de eerste testritten van Volldampf.
Bevestigd: 2 nieuwe achtbanen voor Tripsdrill in 2020
Hier een video met beide achtbanen tegelijk aan het testen
Ziet er naar uit dat het de souplesse van een new school B&M te pakken heeft. Hopelijk heeft het ook wat forces van de old school-ers. Vekoma zei ook iets over airtime en met de minimale restraints klinkt dat erg aantrekkelijk.
Mooi dat glazen station van Voldampf met die zero-g-roll eroverheen!
Dat is echte "hammer" van een 8baan, dat heeft Vekoma heel mooi geleverd.
Wow wat een snelheid zit daar in !!!
Mooie beelden en de terrein inrichting schiet ook al lekker op.
- Bijgewerkt
Gaaf filmpje! Ik kijk onwijs uit naar deze baan.
Dit wordt een topper!
Dat ziet er allemaal echt wel heel goed uit. Ik vind trouwens die vlaggetjes tussen de stoeltjes met Tripdrill erop echt leuk gevonden ook
- Bijgewerkt
Ik kwam dit filmpje tegen op coasterfriends.de Het tempo zit er goed in en er zitten ook mensen in, ik ga maar eens kijken of ik binnenkort die kant op kan rijden.
Nice! Een stuk sneller dan de testritten die we zagen. Mooie beelden
Ik ben echt enorm benieuwd naar deze twee banen. De natuur en de kleuren passen al enorm bij elkaar. Ik hoop dat dit ook net zo'n thematisering kan verwachten als de rest van de banen in het park.
Nu nog een openingsdatum!!
Wow, indrukwekkend! En nog mooier is dat de baan geen schouderbeugels heeft!
Vorig jaar met een meeting in Movie park zei ik nog:"Waarom bouwen ze geen inverted coaster met heupbeugels en deze karretjes die over de kop kunnen? ".
Hadden ze daar microfoons hangen, want nu zijn mijn gebeden verhoord.
Zingo Nu je t zegt, was mij nog niet eens opgevallen. Ben echt benieuwd naar deze baan en zeker dit park.
Feestje om naar te kijken die baan hoor! Ben echt heel benieuwd naar de rit