NielsC Ziet er naar uit dat het de souplesse van een new school B&M te pakken heeft. Hopelijk heeft het ook wat forces van de old school-ers. Vekoma zei ook iets over airtime en met de minimale restraints klinkt dat erg aantrekkelijk.
MrRC Dat is echte "hammer" van een 8baan, dat heeft Vekoma heel mooi geleverd. Wow wat een snelheid zit daar in !!! 😆
Marvin Dat ziet er allemaal echt wel heel goed uit. Ik vind trouwens die vlaggetjes tussen de stoeltjes met Tripdrill erop echt leuk gevonden ook 😃
MatthijsB Ik kwam dit filmpje tegen op coasterfriends.de Het tempo zit er goed in en er zitten ook mensen in, ik ga maar eens kijken of ik binnenkort die kant op kan rijden.
Niek ppc-anoniem-1 OK. Maar maar wat vindt je van de baan? Want daar ben ik nog steeds niet achter Niet? Niek Wauw, die foto had ik even gemist. Wat ziet dat er steengoed uit! En die kleur leek me eerst verschrikkelijk, maar dit oogt echt HEUL mooi 😍 Niek Gaaf!! Mooie details, leuk hoe de stoel een backpack wordt. En dat ze daadwerkelijk rekening houden met materiaal dat niet glanst, niet oogt als glad plastic. Erg mooi gedaan! Niek Nice! Een stuk sneller dan de testritten die we zagen. Mooie beelden 😎
Taronco Ik ben echt enorm benieuwd naar deze twee banen. De natuur en de kleuren passen al enorm bij elkaar. Ik hoop dat dit ook net zo'n thematisering kan verwachten als de rest van de banen in het park.
Sebastiaan0125 Zingo Nu je t zegt, was mij nog niet eens opgevallen. Ben echt benieuwd naar deze baan en zeker dit park.
Dream_wizard Vorig jaar met een meeting in Movie park zei ik nog:"Waarom bouwen ze geen inverted coaster met heupbeugels en deze karretjes die over de kop kunnen? ". Hadden ze daar microfoons hangen, want nu zijn mijn gebeden verhoord.