• Duitse Parken
  • Bevestigd: 2 nieuwe achtbanen voor Tripsdrill in 2020

Wow, indrukwekkend! En nog mooier is dat de baan geen schouderbeugels heeft!

Vorig jaar met een meeting in Movie park zei ik nog:"Waarom bouwen ze geen inverted coaster met heupbeugels en deze karretjes die over de kop kunnen? ".

Hadden ze daar microfoons hangen, want nu zijn mijn gebeden verhoord.

Zingo Nu je t zegt, was mij nog niet eens opgevallen. Ben echt benieuwd naar deze baan en zeker dit park.

Feestje om naar te kijken die baan hoor! Ben echt heel benieuwd naar de rit 😃

• MrRC vindt dit leuk.

Vandaag schijnt er een fotoshoot geweest te zijn voor deze twee banen, opening eind juni zoals het er nu voor staat!

Dit model is echt prachtig voor middelgrote parken die een family thrill in het aanbod willen.. dit zou weleens een hit kunnen gaan worden voor Vekoma.

Gisteren een persbericht ontvangen van Tripsdril, openingsdatum voor de 2 achtbanen is 26-06-2020.

Tof om te horen dat beide banen al zo vroeg open gaan, maar dat gaat er niet heel mooi uit zien met het betonnen onafgewerkte station van de inverted?

Taronco

ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze het station in 2021 af zouden maken.

Taronco Het is ook niet de eerste keer dat Tripsdrill dit doet. Karacho opende in 2013, maar het thema en het gebied rondom de baan waren pas in 2016 af.

Cassie Vind ik ergens toch ook wel weer jammer, maar je we kunnen de banen in ieder geval al ervaren!

6 dagen later

Wij zijn zelf geen fan van Tripsdrill, maar dit ziet er toch wel heel erg mooi uit. Prachtig aangelegd en een Stijlvol kleurenpalet.

Bijzonder om de geit nu te zien glijden ober de baan van Voldampf. Mijn zoon had vorig jaar een spreekbeurt over achtbanen en had het geluk om bij Vekoma binnen te mogen kijken. De geit stond toen nog als model in het magazijn, geen idee waar deze uiteindelijk naartoe zou gaan.

Vandaag is de persopening en ben ik aanwezig namens de European coaster club

Gaaf! Ben benieuwd naar je ervaringen!

Michael Hals Uber Kopf is geweldig! Lekker soepel en die nieuwe beugels zijn echt top.

Volldampf is echt een family...max & moritz gaat harder 😄

Het is jammer dat tripsdill zoals eerder niet alles afmaakt voor ze de rides openen. Maarja, volgend seizoen zal het hopelijk helemaal af zijn!