Aat mocht t mij lukken, geef ik nog reactie.

• Aat heeft hierop gereageerd.
  • Aat vindt dit leuk.

Ing deze reactie zou in het biertopic niet misstaan 😜

Aat zeker Aat, hoe gaan we contact houden?

• Aat heeft hierop gereageerd.
    • Aat vindt dit leuk.

Ing
      Voor de 20e is er iets tussen gekomen, de 27e heb ik nu in mijn agenda staan, dan kan ik al halverwege de ochtend in de Efteling zijn. Ook een optie?

Nhe-94 20e is veranderd in de 27e. Voor een eerste keer lijkt mij contact houden via hier het beste?

• Ing vindt dit leuk.

Hallo allemaal,

Sinds kort heeft mijn vaste Eftelingvriendin haar abbonement opgezegd, dus ik zoek ook nieuwe Eftelmaatjes! Ik ben nieuw op het forum, dus even voorstellen: ik ben Lily (bijnaam), 31 jaar, getrouwd en ik woon in de omgeving van Rotterdam.

Achtbanen, darkrides, flatrides, lekker rondlopen en eten vind ik top! Ik ben overal wel voor te porren. Ik heb submechanophobia (angst voor bewegende elektronica in water) dus de waterattracties vind ik heel erg spannend en het minst leuk, maar ik ga er wel in.

Ik kan op vrijdagen (voorkeur), soms woensdagen en het weekend.

Liefs, Lily

• Bijgewerkt

Hallo, ik ga aankomende vrijdag vooralsnog alleen richting de Efteling.
      Wie er die dag is en eventueel samen wilt lopen kan contact opnemen via mijn instagram

14 dagen later

Gaat er vandaag nog iemand?

• Leon heeft hierop gereageerd.

Ing

Vandaag gaat voor mij niet lukken. Ik ben met name van de weekenden afhankelijk. Lijkt mij zeker leuk om een keer wat af te spreken mochten er meer geïnteresseerden zijn.

• Ing heeft hierop gereageerd.

Leon weekenden sla ik meestal over ivm drukte. Maar ik volg hier.

Ing
            Doordeweeks is voor mij iets meer plannen in verband met werk, maar lukt ook vast een keer. Hou ik me altijd voor aanbevolen. Al is last minute meestal wat lastiger. Ga je altijd hele dagen, of soms ook een paar uur?

Leon meestal last minute daar ik ivm mijn gezondheid nooit helemaal tevoren kan weten of ik kan. Mocht je daar zijn. Laat t weten, kan ik altijd op t moment bekijken.

Ing
                Helemaal goed! Ik ga regelmatig een paar uurtjes aan het einde van de dag en soms een hele dag. Kom je uit de buurt of van verder weg? Voor mij is het ongeveer een halfuur rijden. Laat het andersom ook maar weten als je daar bent.

Mochten er anderen zijn die een keer willen afspreken, dan laat het gerust weten.

• Ing vindt dit leuk.

39 minuten afstand woon ik

Ing
                  Dat is haast dezelfde afstand als ik. Leuk om een keer wat te plannen. Al is het bijvoorbeeld een paar uurtjes aan het einde van de dag.

• Ing vindt dit leuk.
                  10 dagen later

Ing
                  Misschien dat ik morgen een paar uur naar de Efteling ga. Mocht het uitkomen, dan laat het maar weten.

Leon helaas, deze hele week gaat mij niet lukken🤷🏼

[onbekend]

Geen probleem. Laat maar weten als het een keer uitkomt.

• Ing vindt dit leuk.

Ing

Geen probleem. Laat maar weten als het een keer uitkomt.

Dat is goed

Misschien is het handig dat mensen die willen afspreken een manier van contact opnemen in hun profiel zetten. Het forum is geen whatsapp gesprek of chatbox.