• Bijgewerkt

Ik vind het mooi om te zien dat er veel mensen zijn die dezelfde hobby delen en op zoek zijn naar mensen met hetzelfde probleem. Ik hoop dat we daar als pretpark.club toe bij kunnen dragen en dit topic kan daar zeker bij helpen.

Ik ben zelf in 2003 op dezelfde manier in de pretpark-liefhebberij terecht gekomen en heb in de Efteling veel mensen ontmoet die ik vandaag de dag nog veel spreek, frequent zie en simpelweg supergoede vrienden zijn.

Vanuit Pretpark.club organiseren wij jaarlijks een aantal georganiseerde dagen in pretparken. De eerstvolgende is later deze maand in Toverland.
Ik heb bij eerdere meet-ups van ons gesprekken gevoerd met mensen die hetzelfde zochten als jullie en ook hier zijn vriendschappen gesloten.
Spreek vooral af via dit topic of welke weg dan ook, maar overweeg ook zeker een van onze meet-ups (voor Toverland moet je snel zijn, die deadline is vandaag) 😄

John
    Hallo John.
    Mooi om te horen dat je zo'n uitgebreid vrienden netwerk hebt op kunnen bouwen in de pretparkwereld en er al zo lang actief in bent.
    Toverland ga ik nog even skippen want dan kan ik niet maar lijkt me zeker leuk in het vervolg een keer te joinen! Bedankt voor de info!

• John vindt dit leuk.

leuk ik ga donderdag 23-01-2025 naar de Efteling alleen voor als nog

• Aat vindt dit leuk.

Hoi, ik ga 1 x per maand (soms 2 x)
    Ik woon niet in de buurt (alkmaar)
    Ga vaak op zaterdag, en dan alleen,
    Nu ben ik opzoek naar een maatje of meerder maatjes om in 8-feb-25 eens af te spreken,

• Aat heeft hierop gereageerd.
    • Aat vindt dit leuk.

Nhe-94 maandag 20 Jan. ben ik in de middag een paar uur in de Efteling. Als je het leuk vindt?

edduss

edduss dat moet vast een keer te doen zijn.

Aat

Ing maandag 20 jan. ben ik in de middag in Efteling. Maandag is meestal een rustige dag, vind het leuk om dan te meeten? Heb ook een reactie bij de starter geplaatst omdat die graag op maandag gaat.

• Ing heeft hierop gereageerd.

Hoi @Aat en welkom op het forum! Op het forum is het mogelijk om in 1 bericht op meerdere mensen te reageren. Je hoeft hier dus niet op ieder bericht apart te reageren zoals bijvoorbeeld bij Whatsapp. Je hebt nu drie keer achter elkaar iets gepost en dat is niet nodig. Het wordt door de rest van het forum ook als hinderlijk ervaren. Veel plezier nog op het forum.

• Ing vindt dit leuk.
            • Bijgewerkt

Michael mijn welgemeende excuses! Whatsapp heb ik niet, ook geen idee hoe dat werkt. Uiteraard wil ik niet vervelend zijn naar andere toe, en zal mijn overbodige berichten verwijderen.

Update: berichten verwijderen lukt me niet, voel je vrij om mijn overtollige spraak hier te verwijderen.. alvast vriendelijk dank.

Aat brand is erger😉🤣

• Japio heeft hierop gereageerd.
              • Aat vindt dit leuk.

Aat mocht t mij lukken, geef ik nog reactie.

• Aat vindt dit leuk.

Ing deze reactie zou in het biertopic niet misstaan 😜

Aat zeker Aat, hoe gaan we contact houden?

• Aat vindt dit leuk.

Ing
                    Voor de 20e is er iets tussen gekomen, de 27e heb ik nu in mijn agenda staan, dan kan ik al halverwege de ochtend in de Efteling zijn. Ook een optie?

Nhe-94 20e is veranderd in de 27e. Voor een eerste keer lijkt mij contact houden via hier het beste?

• Ing vindt dit leuk.

Hallo allemaal,

Sinds kort heeft mijn vaste Eftelingvriendin haar abbonement opgezegd, dus ik zoek ook nieuwe Eftelmaatjes! Ik ben nieuw op het forum, dus even voorstellen: ik ben Lily (bijnaam), 31 jaar, getrouwd en ik woon in de omgeving van Rotterdam.

Achtbanen, darkrides, flatrides, lekker rondlopen en eten vind ik top! Ik ben overal wel voor te porren. Ik heb submechanophobia (angst voor bewegende elektronica in water) dus de waterattracties vind ik heel erg spannend en het minst leuk, maar ik ga er wel in.

Ik kan op vrijdagen (voorkeur), soms woensdagen en het weekend.

Liefs, Lily

• Bijgewerkt

Hallo, ik ga aankomende vrijdag vooralsnog alleen richting de Efteling.
                    Wie er die dag is en eventueel samen wilt lopen kan contact opnemen via mijn instagram

14 dagen later

Gaat er vandaag nog iemand?

• Leon heeft hierop gereageerd.

Ing

Vandaag gaat voor mij niet lukken. Ik ben met name van de weekenden afhankelijk. Lijkt mij zeker leuk om een keer wat af te spreken mochten er meer geïnteresseerden zijn.

Leon weekenden sla ik meestal over ivm drukte. Maar ik volg hier.

• Leon heeft hierop gereageerd.

Ing
                          Doordeweeks is voor mij iets meer plannen in verband met werk, maar lukt ook vast een keer. Hou ik me altijd voor aanbevolen. Al is last minute meestal wat lastiger. Ga je altijd hele dagen, of soms ook een paar uur?