Hoi @Aat en welkom op het forum! Op het forum is het mogelijk om in 1 bericht op meerdere mensen te reageren. Je hoeft hier dus niet op ieder bericht apart te reageren zoals bijvoorbeeld bij Whatsapp. Je hebt nu drie keer achter elkaar iets gepost en dat is niet nodig. Het wordt door de rest van het forum ook als hinderlijk ervaren. Veel plezier nog op het forum.
Efteling maatjes gezocht
- Bijgewerkt
Michael mijn welgemeende excuses! Whatsapp heb ik niet, ook geen idee hoe dat werkt. Uiteraard wil ik niet vervelend zijn naar andere toe, en zal mijn overbodige berichten verwijderen.
Update: berichten verwijderen lukt me niet, voel je vrij om mijn overtollige spraak hier te verwijderen.. alvast vriendelijk dank.
Hallo allemaal,
Sinds kort heeft mijn vaste Eftelingvriendin haar abbonement opgezegd, dus ik zoek ook nieuwe Eftelmaatjes! Ik ben nieuw op het forum, dus even voorstellen: ik ben Lily (bijnaam), 31 jaar, getrouwd en ik woon in de omgeving van Rotterdam.
Achtbanen, darkrides, flatrides, lekker rondlopen en eten vind ik top! Ik ben overal wel voor te porren. Ik heb submechanophobia (angst voor bewegende elektronica in water) dus de waterattracties vind ik heel erg spannend en het minst leuk, maar ik ga er wel in.
Ik kan op vrijdagen (voorkeur), soms woensdagen en het weekend.
Liefs, Lily
Gaat er vandaag nog iemand?
Ing
Helemaal goed! Ik ga regelmatig een paar uurtjes aan het einde van de dag en soms een hele dag. Kom je uit de buurt of van verder weg? Voor mij is het ongeveer een halfuur rijden. Laat het andersom ook maar weten als je daar bent.
Mochten er anderen zijn die een keer willen afspreken, dan laat het gerust weten.
39 minuten afstand woon ik
[onbekend]
Geen probleem. Laat maar weten als het een keer uitkomt.