Nog een kleine video van de huidige gang van zaken bij Spiderman
Nieuwe Spider-Man attractie
- Bijgewerkt
Zo te zien opent deze zoals gepland volgend jaar. Ik had eigenlijk gedacht dat deze pas in 2022 ging openen
- Bijgewerkt
Dezelfde attractie, maar de foto's zijn van Californië bij "ons" zijn ze iets minder ver lijkt me.
Ik dacht dat ze verder waren inmiddels.
Deze hoek laat niet zien dat ze al aankleding hebben geplaatst op de showbuilding verder in het gebied. Meeste werk is momenteel aan de gang bij Tony Stark AI Coaster en de showbuilding van WEB.
Natacha heeft blijkbaar de attractie in Anaheim al mogen doen.
Oei, oei, oei. Spider-Man sluit op 9 januari in California Adventure voor (nu al) refurbishments. Het is onduidelijk wat de reden is, maar bezoekers waren naar verluid niet tevreden over de techniek en ritervaring. Nu weet ik niet wat je kunt veranderen om de attractie te verbeteren, maar mijn ervaring was wel vergelijkbaar met de kritiek: ik vond 't heel aardig, maar ik voelde niet de drang nog eens te gaan en toen ik even later Toy Story Midway Mania deed vond ik dat alsnog de betere interactieve schietattractie.
Jules Ik weet niet of het een kloppende vergelijking is, maar mijn enige referentiekader is Web Slingers in Parijs en Maus Au Chocolat. Krijg je in Toy Story ook zo'n lamme arm als in MAC? Dat maakt dat ik Web Slingers al een stuk beter vind dan MAC (en ook een stuk beter dan de Ninjago darkride in Legoland Billund), bij Web Slingers totaal geen last van maar bij die andere twee wel. Ik weet niet hoe dat kan, maar daarin hebben ze wel iets goed gedaan.
The_Real_Infernape Er is wel wat meer risico op een lamme arm, maar ik vind Toy Story soepeler spelen dan dan Maus au Chocolat. Ik vind de spelletjes ook wat dynamischer en de humor erg geslaagd. Ik vind Maus au Chocolat eigenlijk ook wel leuker dan Webslingers trouwens en Ninjago is inderdaad een misser qua techniek. Innovatief, maar ze hadden nog wel even mogen doortesten tot 't stabieler was.
De Amerikaanse parken hebben natuurlijk ook serieuze toppers in hun aanbod wat de mens extra kritisch maakt als er iets nieuws opent
Is Web dé attractie die wij nodig hadden ? Neen, maar ik moet wel toegeven het mij veel beter beviel als gedacht. Het is oprecht leuk, verfrissende techniek en de wachtrijen bij deze ride zijn zelfs op rustige dagen toch aan de hogere kant...toch een signaal de mensen er fan van zijn. Ze zouden de coaster bij ons toch ook aanpassen na veel kritiek ? Ben eens benieuwd !
Alhoewel ik het niet zó erg vond als de vele fans lieten uitschijnen
Ik heb alle toppers in Orlando gedaan en toch vond ik Web Slingers wel leuk, leuker dan verwacht trouwens. Het is geen mega E-ticket maar wel een leuke interactieve darkride. De voorshow had voor mij wel iets meer up to date gemogen, daar zijn ze precies teruggegaan naar technieken van 2 jaar geleden.