Vandaag twee keer gedaan. Heb zelf zoveel mogelijk spoilers van binnen ontweken. Zeker een hele mooie toevoeging in het park met een gave wachtervaring en een mooie rit.
Ene minpunt van de wachtreis is dat je net iets te lang voor de deur in een donkere hal staat voordat je de attractie betreed.
De eerste keer de hal van de attractie betreden is gewoon fantastisch! Wat een enorme ruimte met mooie effecten wanneer je nog bezig bent met het instap proces. Het begin van de rit is heel goed waarbij de spanning opbouwt en de dirigent opeens voor je verschijnt. De schijf die langzaam meer in beweging komt en vele elementen die zichtbaar zijn. En dan barst het los. Vele mooie verschijningen en een paar leuke bewegingen. De val aan het einde is een mooie afronding.
Na de eerste rit even rustig op het Herautenplein gezeten alles laten bezinken. Hieruit wel opgekomen dat het allemaal net te druk is op het hoogte punt (of chaos zoals andere al zeiden).
Ik hoop dat het eerste deel misschien net iets eerder kan starten en iets korter is en dat het einde iets doorgaat tot de uitloop. Hier zou je misschien nog 10-20 seconden uit kunnen halen om de opbouw in het midden net iets soepeler en minder druk te kunnen maken.
De viool projectie ziet er helaas ook minder uit.
Ergens had ik gehoopt dat je ook helemaal de kelder in zou zakken tijdens de val. Al zal hier wel een technische reden voor zijn.
Ik klonk misschien negatief maar in het algemeen ben ik zeker positief over de attractie.
In het kort, een heel mooie toevoeging die het al zeker waard is om te doen maar het heeft nog wel een beetje finetuning nodig.
Oh en hoop dat die verdomde piep er snel uit is, al kan dat een blijvend iets zijn zoals begin Droomvlucht.