Eftelflags je gebruikt nogal tegengestelde superlatieven, dat viel me op. Een mening is een mening natuurlijk, en het is mooi dat we het hier over eerste ervaringen hebben. De eerste keer is het namelijk veel en intens,cis mijn ervaring. Veel indrukken, intens (niet hard, maar indringend) geluid. Je komt er echt beduusd uit.
Vanavond mijn tweede ritje gemaakt en dan kun je alles wat beter plaatsen. De show leek ook al wat anders afgestemd dan zaterdag, waarbij ook een glimp van de catacomben te zien was. Ik wist waar ik moest kijken, want een andere bank 'kreeg het te zien'. Hier lijkt de sarcofaag van/met Esmeralda (uit het Spookslot) een plekje te hebben gekregen.
Zoals gezegd komt alles veel beter tot je zon tweede keer. Ik snap het 'op je honger zitten' war @John beschrijft ook wel en had dit nu stukken minder. Deels omdat je weet wat er moet komen, deels omdat er wellicht is aangepast.
Wel denk ik dat dat 'rondgestamp' van het Onnoembare in het donker, beter vervangen kan worden. Dat geeft nu een gevoel van, wat is dit, en staat totaal haaks op de veelheid van de show die volgt. Simpelweg donderslagen die de boel in gang zetten zou sterker zijn denk ik.