Quefox_ Met deze stelling zouden dus alle wachtrijen exact hetzelfde moeten zijn als de Python?
Voor de bouw van Vogel Rok heb ik ook nog nooit een wachtrij bij de Efteling gezien waarbij je onder een enorme Vogel doorloopt of bij de bouw van de Vliegende Hollander een wachtrij waarbij je door een schilderij loopt.
Persoonlijk vind ik het scheetkussenorgel juist een geniale toevoeging. Kinderen vinden het geweldig. Ik denk dat veel hier de attractie te veel bekijken door de ogen van een volwassen Efteling fan i.p.v. door de ogen van een kind. De wachtrij is misschien te lang, maar voor een kind is de wachtrij zelf al een beleving. Felle kleuren, grappen, animatie, zicht op de achtbaan, interactie met o.a. het scheetkussenorgel. Ik denk dat een kind het niet anders zou willen.
Ik ben ook niet van mening dat er echt geraced hoeft te worden. Ze vertrekken ook niet in dezelfde richting, maar juist van elkaar weg. Juist wat 2 kwajongens zouden doen als ze betrapt worden: splitsen om elkaar halverwege toch even tegen te komen.
Natuurlijk hadden er dingen beter/mooier gemaakt kunnen worden. Maar dat geldt simpelweg voor alle attracties.