Juist ja.. Met het idee "kinderen vinden het leuk" had je natuurlijk ook gewoon zo'n runaway train van de kermis kunnen neerzetten met bonte Disney-tekeningen er op. Vinden kinderen ook leuk en die gaan er zeker niet over klagen.
Robkuh84 Nou, 15 tot 30 is niet meer de doelgroep voor M&M en je kunt niet met elke doelgroep rekening houden.
Het gaat er ook niet om dat die doelgroep het leuk of zelfs interessant moet vinden. Ik zou het eerder verwoorden als: Het moet er niet op de negatieve manier uit springen.
Robkuh84 Ik denk dat de reactie van R013 ook weer aangeeft dat je dit dus ook op een latere leeftijd weer kan waarderen op een andere manier.
Slecht voorbeeld, want dat heeft weinig tot niets te maken met hoe de attractie er optisch uit ziet. Als ik zijn post goed begrijp waardeert hij de attractie iets meer, omdat zijn kinderen er gelukkig/blij/vrolijk uit komen. Maar dat effect had je dus ook gehad met die runaway train van de kermis. Dat betekent dat het attractie-Type in elk geval goed is, maar wil nog niet zeggen dat de aankleding ook klopt.