Quefox_ Zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen. De enige zone waar ik moeite mee heb is Morgana's Frozen Knights. Die zone is te klein en mensen staan stil bij de troon van Morgana waardoor je een vervelende opstopping krijg. Cirque, Fiesta en DEStroy zijn groot zat, en daar staat het nooit vast als ik er ben. Of ik heb het talent om op goeie momenten te komen. Geen idee. Shadows of the Seas is smal maar sfeervol. Ik kan mij voorstellen dat het daar goed vast kan staan na de parade. Ik kom daar altijd later op de avond en dan loopt het gewoon. Wel druk, maar het loopt. En scares worden naar mijn mening gewoon uitgevoerd.
Ik ben dan wel benieuwd wat Walibi stukken beter doet. Vorig jaar vond ik Tangled Twigs te druk, vanwege het ietwat smalle pad en de twee stromen mensen die elkaar passeren. Nightmares is iets groter geworden, maar scare actors staan regelmatig achter een hek zodat we kunnen kijken maar geen scare krijgen, Eddie's Festival of Fear is een verblijfszone en scares zijn daar ook niet echt te vinden. De enige twee zones die ik wel leuk vond, waren Pirates (weinig scares maar qua vibe leuk) en Ghostly Graveyard (ook druk en wat smal).
Ik vind een Walibi niet perse beter dan Toverland. Wat ik wel altijd zeg tegen mensen die geen keuze kunnen maken tussen events: Wil je horror, ga dan naar Walibi. Wil je Halloween, ga naar Toverland.