Quepert Heb me prima vermaakt en de parade was op zich leuk gedaan om het volk wat te spreiden.
Ik moet zeggen, de parade en het verhaal van de voorshow zijn prima, heb een video teruggekeken alleen mis je beeld bij het verhaal als je niet in Port Laguna bent.
Quepert De scare zones waren goed te doen al vond ik shadows of the seas qua acteurs onder bezet en cirque vond ik echt tegen vallen mede omdat er te weinig acteurs rond liepen.
Bij beide scare zones had ik juist het idee dat er voldoende personen rondliepen, en bij Cirque juist extra actors. Bij Shadows kwam het inderdaad zo over omdat ze de fotopunten buiten Magische Vallei hebben gezet om ook daar drukte en opstoppingen te voorkomen.
En wat betreft prijzen bij de Foodtrucks ben ik het 100% met je eens, hoewel 8 stuks Sushi bij ons in de plaatselijke Sushi zaak ook rond de 11 á 12 euro kosten, dan vind ik 13,50 bij de externe Foodtruck nog wel mee vallen. De burgers bij Barbelicious zijn inderdaad best prijzig, maar je krijgt een vers product van hoge kwaliteit met frietjes voor ongeveer 15 euro, en bij Katara betaal je ook 16 euro voor een menu. Het enige wat je mist is drinken.
Maar veel duurder als dit moet het niet worden want dan haken mensen af…