Dat Cobra er vroeg of laat aan zal moeten geloven - en eerder vroeger dan later - denk ik ook wel en ook mijn objectief gevoel zegt dat ze er geen coaster voor in de plaats gaan zetten. Nu zijn er met dat gebied wel meerdere dingen aan te vangen en ze kunnen er natuurlijk ook iets anders leuk mee doen.
Ze hebben momenteel zeker een wereldcoaster (Kondaa), een coaster die op zijn minst uniek en memorabel te noemen valt (Pulsar), een paar prima familiecoasters (Calamity Mine, Tiki Waka) en een golden oldie klassieker die tegen de verwachtingen in toch voldoende overeind blijft staan (Psyké Underground/Turbine). De volgende toevoeging wordt opnieuw een familiecoaster die hopelijk ook wel kwalitatief sterk zal zijn. Als op termijn vervangers voor Weerwolf en Vampire gevonden worden die op wereldniveau zijn, hebben ze in principe een ijzersterke coaster line-up. Dan kunnen ze op de plaats van Cobra gerust voor iets anders opteren waarmee ze niet de toorn van de buurtbewoners over zich afroepen.
Ik vind zelf dat de flat rides in het park beter standhouden dan de coasters die ze in de tijdspanne van 1999-2001 hebben neergepoot. Buzzsaw doet eigenlijk als topspin nog gewoon wat hij moet doen en ik ervaar toch geen ongemak in de attractie. Dalton Terror vind ik nog steeds best een leuke drop tower. Natuurlijk is deze niet zo spannend en spectaculair als pakweg de Huracan Condor in PortAventura of de Falcon's Fury in Busch Gardens Tampa en ook niet zo sfeervol als Mystery Castle in Phantasialand, maar ook Dalton Terror doet het voor wat hij moet doen nog prima.