Yola Dat er vaak een (lange) rij staat bij Weerwolf vind ik ook niet zo'n goed argument. Ik heb zelf ook in die rij gestaan, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het een goede achtbaan vond.
Je gaat nu uit van je eigen situatie. En misschien dat er nog wel een paar mensen zo denken, maar het grote gros vind de achtbaan blijkbaar goed genoeg om steeds weer terug te gaan (anders zouden die rijen er niet zijn) en dat is uiteindelijk alles wat telt.
msnguy Ik hoop dat deze meer op Hakugei gaat lijken dan op Zadra. Zadra is beter en intenser, maar Hakugei had meer rustmomentjes en was daardoor veel beter doenbaar voor een gemiddelde bezoeker.
Pardon?? Hebben wij dezelfde baan gedaan??
Hakugei was wat mij betreft één van de meest intense banen die ik ooit gedaan heb. Dat ding gaf alleen al op vlak van Airtime zo veel dat het leek alsof hij mijn kop eraf probeerde te rukken... waar zo'n Zero-G-Staal meestal een rustig zweef moment is, was zelfs deze bij Hakugei gewoon gooi en smijtwerk.
K-ToF Ik heb lang gedacht dat Weerwolf de laatste jaren 'nog wel te doen' was. Ook al hoorde je van zowel fans als bezoekers vaak zeggen dat Weerwolf echt ruw geworden was. Afgelopen Halloween heb ik hem nog eens gedaan. Mijn bezoeken daarvoor heb ik hem regelmatig overgeslagen omdat ik de wachtrij gewoon te lang vond. Maar mijn laatste rit was zodanig oncomfortabel en pijnlijk. Ook mijn gezelschap - overigens geen parkfans - vonden Weerwolf een marteltuig geworden in vergelijking met vroeger.
Dit blijft natuurlijk altijd een momentopname afhankelijk van dag, moment op de dag, welke trein je hebt en de plek in die trein. Ik heb woodies gedaan waarbij het ene zitje echt een martelrit weg gaf en een ander zitje zelfs behoorlijk soepel was. Dit is in principe niets wat niet valt op te lossen met wat Liefde en onderhoud voor de baan.
Onze eigen Troy was afgelopen keer dat ik hem deed met halloween ook een enorme rammelbak, jaren geleden was hij ook zo, tussendoor was hij heerlijk te doen.. Hangt echt maar net van het onderhoud af.
Ik denk dat je tegen het einde van het seizoen (halloween dus) het meeste kans hebt op een rammel-rit, omdat het dan logisch is om bepaalde preventieve onderhoudswerkzaamheden uit te stellen naar de winterstop om dan alles in één keer goed te doen.
Dream_wizard 2 kinderachtbanen zoals Fun Pilot en Tiki Wakka, daarbij komt die nieuwe harbour
Tiki Waka en die nieuwe zijn toch wel écht geen kinderbanen meer. Dat zijn familiebanen. Ik denk dat Tiki Waka zelfs meer krachten trekt dan Calamity.