Ron Daarnaast is er volgens mij ook nog niks voor Anaheim aangekondigd, terwijl daar de laatste tijd ook van alles voorbij is gekomen qua geruchten.

Staat wel tegenover dat daar wel Coco Avatar, Encanto en twee nieuwe Avengers rides zijn aangekondigd voor het andere park. Dat zal waarschijnlijk ook de eerste stap zijn in dat nieuwe stuk wat ze gaan toevoegen. Anaheim heeft al by far de grootste collectie aan attracties in het kasteelpark, dus wie weet.

Parijs komt er weer bekaait vanaf, we krijgen een replacement voor een in 2018 aangekondigde attractie welke volgend jaar had moeten openen en that's it. Het studio's park heeft sinds 2000 stiekem er veel bij gekregen, maar dat was ook broodnodig. Disneyland heeft sinds 1995(!) geen unieke nieuwe attractie meer gehad en enkel in 2005(!) een vervanger voor een andere attractie. Daarmee heeft het de slechtste score van alle Disneyparken, zelfs slechter dan Shanghai Disneyland. Nu heeft Parijs zeker niet het minste attracties, maar op E-ticket gebied is het ook geen bijzonder kindje. Snel tijd voor Universal in Europa!

Zingo encanto is wel aangekondigd voor Animal Kingdom samen met een carrousel en de nieuwe Indiana Jones.

• Zingo heeft hierop gereageerd.

Op de showvloer van D23 zijn nog 2 magische deuren te vinden die nu nog gesloten zijn, maar open gaan op zondag. Ik denk dat er dan 2 maquettes te voorschijn gaan komen. 1 van Ahaheim, en 1 van Orlando. Hierop zullen we dan alle nieuwe projecten op te zien kan krijgen, en ook de locaties van deze nieuwe projecten. Het is even wachten op de opening in Anaheim, en dan is er duidelijkheid. Ik lees nu dat er veel vraagtekens zijn.....even geduld nog.

https://wdwnt.com/2024/08/two-secret-rooms-will-open-featuring-new-disney-theme-park-projects-on-sunday-at-d23/

Dan heb ik wat officiële aankondigingen gemist. Vanavond maar eens even in duiken.

• 20cent heeft hierop gereageerd.

20cent Kijk das een mooi overzicht Bedankt.

Ik zie nu de Coco bootride en aangezien er in het Mexico Paviljoen al een bootride zit zie ik die dus ooit ook nog wel eens omgebouwd worden.

14 bericht is samengevoegd vanaf D23 2024.|14 berichten zijn samengevoegd vanaf D23 2024.
          Niek heeft de titel veranderd naar D23 2024: voorspellingen en verwachtingen .

Jailsamer Op de showvloer van D23 zijn nog 2 magische deuren te vinden die nu nog gesloten zijn, maar open gaan op zond

Ik kan hier dus nog helemaal niks over terug vinden.. Zijn de deuren niet open gegaan of viel de inhoud erachter tegen?

LuukSky Nou, daar achter stonden dus al die nieuwe maquettes opgebouwd die we zondag/maandag allemaal gezien hebben.

Nu pas besef ik mij dat er verschillende parken zijn die wel heel erg gaan veranderen, na het luisteren van ochtend in pretparkland heb ik een beetje een leeg gevoel.

Ik vind die uitbreidingen wel erg mooi, maar als dat betekend dat de riverboats, Tom Sawyer eiland en de gehele infrastructuur van Frontierland erdoor anders wordt. Dan zou ik daar wel erg aan moeten wennen, ook het idee dat het Villianland achter Haunted Mansion komt maakt mij eerder voorzichtig met juichen ervoor.

Kijk Disney is zeker geen museum, maar de geruchten dat ook Muppet 3d eraan gaat maakt mij nostalgisch, het is bijna een soort van Spookslot en dan ben ik echt benieuwd hoe de parken er zo bij komen te liggen na al die grote investeringen.

In Anaheim is er sprake van dat de monorail gaat sneuvelen volgens ochtend in pretparkland en dat is echt wel een dreun die ze dan toebrengen! zodadleijk staan we dus echt in totaal andere parken, net zoals met Epcot in het begin gebied, het enige wat ik zeker toejuich nu is de verandering in het Animal kingdom.

En ik denk dat ik maar de komende jaren moet denken:"Disneyland is not a museum"