Ik vind het niet erg dat er over gediscussieerd wordt (of over mij). Betekend dat het voor vele iets onbekends is wat ik of andere drone piloten doen. En de beste stuurlui staan aan wal.
1) ik vlieg, nogmaals, niet over mensen of in nofly zones.
2) en een no flyzone is al zo ingericht dat je op de randen al op een veilige afstand van gevaar zit. Het is [niet](https://) de bedoeling dat je de luchthaven steeds gaat bellen. Dat is eigenlijk niet een wenselijk voor de luchthaven. Je moet er gewoonbuit blijven. Anders hadden ze hem nog wel groter gemaakt.
3) ik vlieg niet in of rond de PI. Ik maak me er wel druk om l, omdat ze hem permanent willen maken en ik nu geen opdrachten kan doen, met de trouwerijen rond de ijzerenman in vught. En hier is een informatie avond over geweest. De no flyzone was weggeweest. Als ze willen dat wij ons aan de regens moeten houden, moeten ze dat zelf ook doen.
4) er zijn Europese drone regels. Daar hou ik mij aan, niets meer, niets minder.
5) dat rode vierkantje valt onder een vitaal process. Tis een beetje overdreven voor gebouwen met een dak er op. Dat je daar niet over mag. Maarja het is zo nu.