JeepeeB Japio toch wel binnen de regelgeving? Anders komen er weer boze beveiligers en oom agent aanrennen!
RingelbergNick Quefox_ dan blokkeer je mij toch op je socials? Dan zie je het ook niet en kun je er ook niet aan ergeren.
RingelbergNick EdwinL Topic wordt steeds aanvallender. Brokkenpiloot? Ja, maak ik zoveel brokken? Vluchteling? Vlucht ik dan? Waar slaat het op? Wordt steeds gekker in dit topic, jammer.
EdwinL RingelbergNick was meer een alternatief op Zoef de boef. Dan heb je nog een paar andere die je kan gebruiken. Doe waren niet negatief bedoeld. Al kan ik wel zien waarom je dat dacht, excuses.
scagen RingelbergNick Vluchteling? Vlucht ik dan? Waar slaat het op? Ik zag die zelf als woordspeling met vlucht verwijzend naar vluchten die je maakt in de vliegende zin en 'eling' verwijzend naar het park in kwestie 😉
Tonnie Ik denk dat er genoeg (misplaatste) grapjes zijn gemaakt nu, laten we evt gewoon echt on-topic gaan en Nick in zijn waaarde laten aub
Japio Eftelabbo Dat was eigenlijk ook mijn gedachte. De zaak is gesloten, niet nodig om het verder over personen te hebben hier.
Coasterfrenzy Japio Dat was eigenlijk ook mijn gedachte. De zaak is gesloten, niet nodig om het verder over personen te hebben hier. De zaak is niet gesloten. De rechter zou een dezer dagen nog een uitspraak doen (maar dan vooral over de afhandeling). Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd heen.
R013 Coasterfrenzy Het zou netjes zijn als dit topic gewoon gesloten word. Nick word vanaf het begin van dit topic veel te vaak persoonlijk aangevallen en dit soort nieuwsgierigheid kan makkelijk gevoed worden door de normale media ( of volg Nick gewoon op zijn socials).
Jeroen_uit_tilburg R013 Hier sluit ik mij volledig bij aan! Vanaf t begin heb ik dit topic al gek gevonden..
Michael Inmiddels is alles wel gezegd en geschreven over de situatie die in juni is ontstaan. Omdat dit topic de laatste dag inderdaad wel erg persoonlijk wordt richting Nick gaan we dit topic sluiten.