Coasterfrenzy De omstandigheden zijn nogal hetzelfde. Je maakt drone shots van een verlaten park. Je maakt de drone eigenaar het leven zuur en dreigt zelfs met cel, maar je gaat vervolgens wél zelf exact hetzelfde doen.
Ik denk dat als ik dit in een woordenboek op zoek ik op het woord "Hypocriet" uit zou komen.
In elk geval was het wellicht wat tactvoller geweest dit soort shots pas te plaatsen als de hele zaak met Nick over gewaaid zou zijn.
nee joh, Efteling is trots op hun eigen park, maakt goeie foto's, en publiceert die.
De omstandigheden zijn niet hetzelfde: het verlaten park in kwestie is in de ene situatie op de foto gezet door (of in opdracht van) de eigenaar, en in de andere situatie door iemand die geen enkel recht op het park heeft.
Dit is ook vreselijk irritant. Als je gezeik hebt met het park waar je foto's maakt, waarvan bij sommige foto's de rechtmatigheid behoorlijk te bevragen is, dan indiceer je zelf met die naamgeving dat je tegen het randje aan of soms zelfs over het randje heen speelt.
Coasterfrenzy In beide gevallen is er in principe niets illegaals of gevaarlijks gebeurd.
Ah, de 'illegaliteits-discussie'. Zoiets kregen we ook in het parkeertopic (rondom bobbejaanland, remember?).
Dat iets legaal is, wil niet zeggen dat het fatsoenlijk of wenselijk is.