Bedankt voor de vele reacties, leuk!
Eftelflags De hotels in PA zijn een dikke aanrader. Wat vond je van de prijs / kwaliteit?
Goed! Ik betaalde € 217,50 voor een overnachting, dat was een aanbieding. Daarvoor kreeg ik:
- twee dagen entree (op de website is er tijdelijk nu een aanbieding voor 42 euro/dag - vol tarief is 62 euro)
- ontbijtbuffet (normaal 17 euro)
- dinerbuffet (normaal 32 euro, al was het volgens mij ter plekke iets duurder).
- 1 overnachting.
Voor entree en deze maaltijden zou ik dus in het gunstigste geval 133 euro kwijt zijn. Daarmee kom je op een prijs van de kamer van € 84,50 per nacht, daarvoor vind ik weinig goede hotels in Parijs. Met meerdere personen is het uiteraard nog beter, want daarmee neemt de kamerprijs verhoudingsgewijs af.
Bovendien mag je met een overnachting gratis parkeren (voor mij niet relevant, maar dat scheelt toch weer 20 euro) en eerder het park in. Van dat laatste heb ik echt geprofiteerd.
celebrate1st Ondanks dat mijn frans niet goed is en ik het land met de daarbij behorende personen ook niet als favoriet bestempel wil ik het toch ooit eens gaan bezoeken.
Daar zou ik je ook niet door laten weerhouden. Eenmaal in het park heb je niet zoveel Frans nodig. Shows zou ik misschien wel overslaan.
ASF Jammer dat het restaurant en het ontbijt nog niet helemaal op het niveau is wat je zou verwachten maar ik vermoed beter dan het ontbijt bij de andere hotels in de buurt waar ik in het verleden weleens vaker heb overnacht. Het hotel zelf lijkt wel een aanrader, goed om te weten voor een volgend bezoek!
Misschien ben ik ook wel kritisch hoor. Het was zeker niet slecht! Ik had alleen meer verwacht denk ik.
Liampie Ik lees veel dingen voor mij herkenbaar zijn, behalve het hotel... Wat betaal je daar nou voor? Ik heb twee jaar geleden een low budget hotel bij Charles de Gaulle gevonden, maar dat was al duur zat.
Ik ben ook benieuwd naar de rest van je rondreis, waar ben je allemaal geweest?
Zie hierboven voor de kosten. :-)
Het vervolg van de reis: Lyon (zonder Walibi Rhone Alpes, achteraf goed want hun nieuwe coaster zou nog net niet open zijn geweest), Marseille, Nice, San Remo, Genua, Milaan (met concert van Green Day en Nothing but Thieves), Gardameer (met Verona en Gardaland, TR volgt), Bergamo (met tussenstop van een paar uur in Brescia), Zürich en tot slot nog een nachtje in Basel. Mooie rondreis! Overal een of twee overnachtingen, veel gezien in korte tijd.
sanderd Jammer dat je niet de nieuwe musical/show: C’est Du Délire, hebt gezien. Wij vonden die piraten en romeinenshow echt middelmatig, maar die nieuwe show was echt enorm hoog van kwaliteit. Live zang, dertien tellende cast, enorme decorstukken en goede muziek.
Ah, toch nog iets gemist dus! Na de andere shows durfde ik deze niet aan, haha.
Ivetje Alleen jammer dat we aan de vakanties vast zitten, want ik ben toch wat huiverig voor drukte. Zeker als ik nu dan al lees hoe het is buiten de vakantie.
Ik had de indruk dat sommige scholen, zeker voor de eindexamenkandidaten, al vroeger vakantie hadden dan wij gewend zijn. Dat was in Italië ook het geval. Ik weet dus niet of deze dagen "typisch" waren voor een dag buiten de vakantie, misschien zijn dagen in onze schoolvakanties niet heel veel drukker?
Quefox_ Oh, zelf vind ik het anders een hilarische show. Ja er zijn wat langdradige stukken (welke stunt show heeft er geen last van), maar tijdens de show heb ik met regelmaat hardop gelachen. De humor is best sterk, ook al versta ik niet alles. En de complete chaos in de laatste 5 minuten vind ik geniaal. Iedere keer als die medewerker "per ongeluk" neer wordt geschoten, lig ik dubbel.
Echt? Ik vond de stunts matig en complete chaos werd het ook niet. Misschien is hij aangepast?
Nogmaals dank voor de toffe reacties!