tuindwerg Het viel me pas op nadat ik de baan had gedaan: het station is eigenlijk best leuk gethematiseerd
Ik was er vorig jaar, en het valt me nu pas op, op jouw foto. Ik vermoed omdat we aan de achterkant van het station binnenkwamen, via een trap omhoog. Wel een draak van een baan trouwens.
tuindwerg Ik vond het echter niet tropisch genoeg voor dit soort waterattracties
De splash zelf valt mee, het zijn de effecten langs de baan die je tot op je sokken nat maken. Als 't niet bloedheet was, heb je er goed aan gedaan deze over te slaan 😉
tuindwerg Een goede strategie, want als ik uit de attractie stap na de derde rit, zien we hordes, kuddes, massa, een lawine aan mensen
We kwamen op de PPC-meetup in het park, waarbij de rij al gauw opliep tot de ingang van Trace du Hourra. Aan t begin van de ochtend liep de rij al op naar de 3 uur wachten. Vreselijk.
tuindwerg ik twijfel over Oxygenarium. Ik zie mensen er droog uit komen en dus waag ik de gok. Goede gok, want deze vind ik zo leuk dat ik hem later op de dag nog een keer doe.
Ja best een toffe attractie he! Wij hebben er ook wel echt lol in gehad, dat ding gaat best hoog tegen de zijkanten op 😄
tuindwerg Het is trouwens verrassend druk. Ik ben op een donderdag en vrijdag buiten de vakanties naar het park gekomen en ik had niet veel mensen verwacht, maar wachtrijen van 30 minuten zijn geen uitzondering.
Parc Asterix staat er om bekend vrijwel elke dag druk te zijn, helaas 🤷♂️
tuindwerg Deze bootjes sla ik over. Hier word je nat in. Het is wel lekker zonnig, maar met een graad of 20 best frisjes.
Sund!! Dat is echt een heel toffe baan. Er zit zelfs een dropje met heuvel in, op achtbaantrack. Maar inderdaad, hij is ook wel nat ja.
Thanks voor je report Daniëlle, het las lekker weg en zat vol van herkenning. Dank!
Liampie Ik lees veel dingen voor mij herkenbaar zijn, behalve het hotel... Wat betaal je daar nou voor? Ik heb twee jaar geleden een low budget hotel bij Charles de Gaulle gevonden, maar dat was al duur zat.
Mocht je nog een optie zoeken: wij hebben overnacht in een cheapass Ibis Budget hotel in het dorp Senlis, maar dan ben je denk ik wel afhankelijk van eigen vervoer.