Ik vind alles beter dan de huidige show. Ik had zelfs niet de indruk dat mijn nichtje er echt ondersteboven van was.
Ondanks dat ik het een waardeloos verhaal vind, is het naar mijn mening wel een mooi gebied waar meer uitgehaald kan worden. Ik vind het een bijzonder slecht doordacht en weinig creatief plan dat verbazingwekkend goed is uitgewerkt door de Efteling ontwerpers.
Een labyrinth lijkt me wel leuk, maar het past niet echt bij het middeleeuwse thema en ik denk dat een park als de Efteling hier te groot voor is - het groen is amper groen te houden als er zoveel mensen met hun handen aanzitten.
Het oude doolhof was hier een mooi voorbeeld van. Het werd slecht onderhouden, maar ik denk dat dat ook wel kwam omdat het niet opgewassen was tegen zoveel bezoekers - hierdoor wellicht een beetje opgegeven door de Efteling.
Interactieve elementen zijn natuurlijk erg leuk, maar ook hierbij is het wel een uitdaging om het hufterproof te maken.
Ondanks dat ik het een mooi gebied vind die zeker een nieuwe invulling verdient, lijkt het me wel een behoorlijke uitdaging.
Ik dacht zelf aan een kleine family coaster, maar helaas hebben ze Max & Moritz al.