Pretparkgenot
En wat vind je dan van Danse Macabre? De Pirana renovatie? EGH? Prinses op de Erwt?

2 maanden later

Vers van de pers:

Aanvraag vergunning voor het wijzigen van de brandcompartimentering van de begane grond van het Efteling Hotel aan Horst 31, 5171 RA Kaatsheuvel

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure:

• Horst 31, 5171 RA Kaatsheuvel, het wijzigen van de brandcompartimentering van de begane grond van het Efteling Hotel (0809Z2402405 ontvangen 13-08-2024)

Marvin Aha, daarom kreeg ik geen data te zien in maart toen ik de prijzen eens wou bekijken 😅

Edit: excuseer had te laat gemerkt dat de data er al stonden. Dit gaat allemaal zo traag en wordt zo lang op voorhand aangekondigd dat je het gewoon al vergeten bent 😂

6 dagen later

Ze zijn er maar druk mee!

Aanvraag vergunning voor het bouwen van een technische ruimte voor verduurzaming van het Efteling Hotel aan Horst 31, 5171 RA Kaatsheuvel

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure:

• Horst 31, 5171 RA Kaatsheuvel, het bouwen van een technische ruimte voor verduurzaming van het Efteling Hotel (0809Z2402442 ontvangen 19-08-2024)
    6 maanden later

Niet alleen gaan ze de begane grond verbouwen en het hotel van naam veranderen, maar ook een van de suites wordt nu omgebouwd. De oude Circus Suite zal voortaan door het leven gaan als de Jokie & Jet Suite. Tevens worden de Sneeuwwitje- en Assepoester Suites opgeknapt, waarbij deze nieuwe bedden en een vernieuwde badkamer krijgen.

https://www.efteling.com/nl/blog/nieuws/nieuwe-themasuite-in-het-efteling-wonder-hotel

Tsja, de Vergulde Suite is ook nog steeds een samenwerking met Rabobank, alleen ligt dat minder dik erop.

Geertmans Deze zal wel genoeg geboekt worden , anders was deze suite allang vervangen natuurlijk.

Marco Bestond die echt? Heel raar. Maar dat ze de Van Oers rundvleeskroketten vervangen hebben is gewoon misdadig ...

Marco Volgens Eftepedia heeft Van Oers de Caroussel suite en de Pardoes suite gesponsord. Weet niet of daar nog verwijzingen naar te vinden zijn in de kamers (ik verwacht van niet), maar beide suites bestaan in ieder geval gewoon nog

• R013 heeft hierop gereageerd.

Ik zie een Max en Moritz suite ook nog wel komen.

Op de schop met dat hotel en maak er alleen suites van dat echt gaat over wat in de Efteling staat, en niet het algemene thema.
        Kom maar door met een vogelrok of Danse Macabre suite!

9 dagen later