- Bijgewerkt
Tim Nog zo'n kwestie: het premium abonnement zou slechts beperkt beschikbaar zijn. Dat betekent dus dat wanneer jouw huidige abo pas later dit jaar afloopt dat die abonnementen misschien op zijn?
Sterker, ik denk dat het nog wel eens 'tegenvalt' hoeveel hier interesse in hebben en zie dit zomaar op een foute manier storm lopen met veel kritiek op niet beschikbaarheid in juni. Van die paniekerige concertkaartjes bestelmomenten achter de computer.
Ik zie nog veel reacties over opening DM en zou het zonde vinden als we dat niet hebben straks, want ik ga er eigenlijk wel van uit dat dat het bijzondere moment van 2024 wordt.
Aan de andere kant, hoe wil je 100.000+ abohouders nog een preview aanbieden? Het gaat gewoon niet meer gezien de hoeveelheid aan abohouders.
Wij waren overigens al van plan einde jaar te stoppen met een abo, wat de Efteling nu aankondigd laat mij daarin zeker niet van gedachte veranderen. Sterker, ik denk nu de preview haast zeker niet door gaat dat we na de zomer stoppen en met wat vriendenkaartjes de rest van het jaar compleet maken.
Met hetzelfde type abo breng ik straks 1260 euro naar het park per jaar met een maandabonnement. Nu de kinderen groter worden, in grotere achtbanen passen, worden de Walibi's en Phantasialands van deze wereld ook ineens interessant. Dan liever 2-3 keer met een AH kaartje naar het park en 800 euro in de zak steken om de toegang van andere parken te bekostigen.