Vraag aan de Pennenveer:
Ik heb een abonnement dat geldig is tot en met 5 april 2025, deze wil ik upgraden naar Premium
Pennenveer
Bedankt! Een collega van mij helpt je zo snel mogelijk verder.
Op dit moment is de geschatte wachttijd ongeveer 11 minuten.
Welkom, je chat met Roodkapje. Ik lees even de historie terug, zodat ik je verder kan helpen.
Roodkapje
Goedemorgen Marvin! ✨.
Jij
Goedemorgen Roodkapje
Roodkapje
Wat leuk dat je je abonnement wenst te verlengen! 🍄
Jij
Nou mijn abonnement is dus vrij recent al verlengt. Maar ik ben daardoor uitgesloten van een upgrade naar de nieuwe abonnementsvorm als ik de e-mail goed lees?
Roodkapje
Ik begrijp dat je onlangs een abonnement hebt afgesloten. Dit abonnement is afgesloten volgens de huidige voorwaarden en is straks gelijk aan het plus abonnement. Mag ik je abonnementsnummer, dan ik kijk graag met je mee! 🍄
Jij
Dat begreep ik inderdaad, maar ik wil juist de premium variant
Mijn abonnementsnummer is 1234567
Roodkapje
Het huidige abonnement wordt automatisch omgezet naar het Plus abonnement, omdat deze in voorwaarden overeen komen. Daarbij is het abonnement bij een volgende verlenging pas te upgraden naar een Premium abonnement. Dit betekent dat je in april 2025 zou kunnen overstappen naar het Premium abonnement. ✨
Jij
Dat had ik gelezen inderdaad, maar ik wil al eerder naar het premium abonnement zodat ik geen blokdagen meer hebt, de extra korting en toegang tot het vermelde evenement
Kan ik dan het verschil niet bijbetalen en toch upgraden?
Roodkapje
We hebben niet te mogelijkheid om een reeds lopend abonnement te upgraden. Dit zou dan pas bij een volgend abonnement kunnen.
Jij
Ik weet eigenlijk niet eens zo goed hoe ik hierop moet reageren.
Het is toch raar dat jullie een nieuwe abonnementsvorm introduceren maar ik hier dan van uitgesloten wordt omdat mijn abonnement al lopende is?
Terwijl ik gewoon wil betalen om ook met deze nieuwe vorm mee te kunnen doen wat jullie effectief meer geld oplevert?
Roodkapje
Voor jouw huidige abonnement hanteren wij de voorwaarden waaronder je getekend hebt je abonnement af te sluiten. Deze huidige vorm loopt nog 12 maanden. Hierdoor is upgraden is niet mogelijk. Het spijt me.
Jij
Kijk ik vind het goed van jullie om de voorwaarden in stand te houden waarvoor eerder betaald en getekend is.
Maar als ik als klant zijnde nu zeg meer te willen betalen en ook het luxere product te krijgen dan moet dat toch kunnen?
Als ik belminuten te kort kom in mijn telefoon abonnement kan ik deze toch ook naar boven laten zetten en extra gaan betalen? Om amar een voorbeeld te noemen
Roodkapje
Ik begrijp zeker dat je de mogelijkheid zoekt om jouw abonnement (tegen betaling) bij te kunnen stellen gedurende de looptijd. Deze mogelijkheid bieden wij niet aan. Ik kan je melding registreren, zodat je feedback op de desbetreffende afdeling intern besproken kan worden.
Jij
Dan wil ik inderdaad graag dat deze melding geregistreerd wordt inderdaad want ik vind dit een vreemde gang van zaken.
Roodkapje
Van een melding ontvang je geen verdere terugkoppeling, tenzij er vanuit de organisatie nog verdere vragen voor je zijn. Maar dan je melding bespreekbaar gemaakt op de desbetreffende afdeling!
Jij
Jammer om te horen dat hier geen verdere feedback op gaat komen, dat vind ik niet zo klantgericht en voelt een beetje als we stoppen de melding wel ergens achter in de lade
Roodkapje
We verzamelen alle meldingen om op het eerstvolgende evaluatie moment na te gaan of er zaken zijn die we kunnen veranderen of kunnen verbeteren. Onder andere jouw melding zal hier besproken worden. Omdat op dit moment er aan de procedure geen wijziging plaatsvind kunnen we geen terugkoppeling geven. Mocht er in de toekomst toch iets veranderen, dan zullen alle abonnementshouders hiervan op de hoogte gesteld worden, door middel van een Nieuwsbrief!
Jij
Oke, bedankt voor de info Roodkapje. Dan wacht ik dat af inderdaad.
Roodkapje
Heb je op dit moment voldoende informatie, Marvin?
Jij
Aangezien er op dit moment niks anders van te maken is heb ik zo voldoende informatie. Ik hoop vooral dat hier iets mee gedaan gaat worden intern
Roodkapje
Dan wil ik je bedanken dat je de tijd neemt om contact met ons op te nemen hierover. En wil ik je voor nu desondanks een prettige dag wensen!
Jij
Dankjewel, ook voor jouw een fijne dag gewenst!