Over het algemeen vind ik dit niet zo'n hele slechte zet. Ja het is een beetje lullig dat de prijs van het oude abonnement nu gewoon weer stijgt (je bent eigenlijk verplicht minstens "Plus" te nemen), maar nog steeds is het in verhouding tot tickets geen slechte deal. Ben vooral blij dat er nu een extra variant is met meer voordelen.
Ik vind alleen die kalenders heel raar. Waarom mag je met een "Classic" abonnement wel heel de zomervakantie, voorjaarsvakantie en meivakantie naar binnen, maar worden de herfstvakantie en een willekeurige reeks maandagen in september 2024 en juni 2025 geblokt?
En jammer dat ze nog steeds niet naar een fotopas add-on hebben gekeken...
Jeroen_uit_tilburg ja we hebben speciale dagen om te komen kijken naar DM voor abbo houders, maar alleen als je lid bent geworden van ons Premium Clubje
Dat lijkt wel precies te zijn wat ze doen. Als ik even citeer van de website: "Speciaal voor Premium-abonnementhouders wordt er ieder jaar een evenement, zoals een sneak preview bij een nieuwe attractie of een avondopenstelling, georganiseerd."
Tonnie En zo hoor ik wel meer mensen om mij heen die voorlopig geen abbo meer hebben.
Misschien hè, misschien is dat wel precies de strategie. Disneyland Paris deed het net zo, al pakte het daar iets extremer uit dan ze hoopten en zijn ze ongeveer de helft kwijt van hun abonnementhouders geraakt. Nu moeten ze iedere 3 maanden geld bijleggen om die exclusieve feestjes te kunnen organiseren die ze beloofd hadden.