Njit Ivetje wellicht hebben onderstaande personen de aankondiging gemist 🙃 @Dream_wizard @Domenique @Cheryl @LoopingStar @Michel @Karin @Micha @Ruben @Candy @Nicky @Wilfred @Richard @luckyrik28 @Andre @Marco @Marielle @luc136 @Make_It_Work @Louis @The_Real_Infernape @Marciano @Marloes @Joell @Ernst @stijn050 @The_Joker @Erik @Mennoo_ @Zingo @Lin @Christiaan
_Marielle_ Njit Moet je wel iedereen goed taggen. 😉 Maar nee hoor ik heb het niet gemist. Moet er nog even over nadenken.
Zingo Njit Nee hoor, zeker niet gemist, maar al andere plannen en prioriteiten gemaakt voor de rest van dit jaar.
Ivetje Njit haha! Thanks 😊 daar zitten inderdaad wel een aantal mensen bij die ik zeker verwacht, zoals Marciano en Marloes. Zou gezellig zijn als die ook weer mee gaan!
Dream_wizard Ik heb het niet gemist, maar vanwege een Japan reis en heel weinig vakantiedagen vanwege het feit dat ik een zorg cao heb wordt het hem niet 🙁
ArcovandenBroek Ruby_kicks Nu het een andere datum is kunnen Candy en ik weer mee! 😉 Weer een double room?
Fixma Lol we waren eens die hards, maar laatste keer lukte het niet. Dit jaar graag weer mee maar nog even afwachten. We hebben gelukkig nog even tijd.
Deliki Nog graag een introduce erbij genaamt anke, en we zoeken nog een persoon voor een kamer te delen .
ArcovandenBroek Alain Zijn er ook eenpersoonskamers danwel tweepersoonskamers te gebruiken door 1 persoon? Dat is zeker mogelijk, zit wel een meerprijs aan natuurlijk. Ik zal dit bij de hotels navragen indien je zeker meegaat.
Alain Alain ik ga mee en ik kies inderdaad voor een aparte kamer. Zal je straks de gevens sturen en het bedrag overmaken.
Andre Njit niet gemist maar gewoon traag! @luckyrik28 en ik zijn ook weer van de partij! @ArcovandenBroek graag een twin room! 😀
Micha Andre We are putting the (backseat) band together. Ik ga ook mee. Bobby25 en ik delen een Twin Room.