Bobby25 Micha Micha hoi, ik ben Bob, ik wil ook mee, dit is mijn eerste busreis, en ik ga ook alleen, ik wil gerust een kamer delen, groetjes
leonard102 Ik en @MissPink melden ons aan, graag 1 double-room. Aanbetaling verstuurd. Paspoort wordt volgende maand vernieuwd; die info sturen we nog op.
ArcovandenBroek Het loopt helaas nog niet storm, maar wellicht is iedereen vrij aan het regelen. Hopelijk komen er nog een hoop gezellige mensen bij. 🙂
JerryBubbles Ik weet nog niet of ik ga, maar als ik ging, zou ik een vriend mogen meenemen die niet op het forum zit?
ArcovandenBroek JerryBubbles Ik weet nog niet of ik ga, maar als ik ging, zou ik een vriend mogen meenemen die niet op het forum zit? Uiteraard! ArcovandenBroek Hoe geef ik me op? Iedereen dient zich individueel via dit topic in te schrijven, uiteraard mag je ook een introducé meenemen. Geef dan ook even de naam van hem/haar door.
Njit Ivetje wellicht hebben onderstaande personen de aankondiging gemist 🙃 @Dream_wizard @Domenique @Cheryl @LoopingStar @Michel @Karin @Micha @Ruben @Candy @Nicky @Wilfred @Richard @luckyrik28 @Andre @Marco @Marielle @luc136 @Make_It_Work @Louis @The_Real_Infernape @Marciano @Marloes @Joell @Ernst @stijn050 @The_Joker @Erik @Mennoo_ @Zingo @Lin @Christiaan
_Marielle_ Njit Moet je wel iedereen goed taggen. 😉 Maar nee hoor ik heb het niet gemist. Moet er nog even over nadenken.
Zingo Njit Nee hoor, zeker niet gemist, maar al andere plannen en prioriteiten gemaakt voor de rest van dit jaar.
Ivetje Njit haha! Thanks 😊 daar zitten inderdaad wel een aantal mensen bij die ik zeker verwacht, zoals Marciano en Marloes. Zou gezellig zijn als die ook weer mee gaan!