Lekkere goede feature voor het platform! Ziet er ook zeer gelikt uit en de gebruikerservaring is top! Enigste minpuntje is dat ik af en toe eruit wordt gegooid met een alert, maar voor de rest echt top werk!
Pretpark.club lanceert CoasterTracker
Zo, het ziet er echt heel tof uit, zeker met die wereldbol. Ik ga denk ik binnenkort dan maar eens alles overzetten vanuit coaster count.
laprikantan waardering zwaarder laten vallen met de hoeveelheid ritten.
Bedoel je dan dat je stem een zwaarder gewicht heeft als je de achtbaan 100 keer gedaan hebt, dan de stem van iemand die slechts 1 keer de kans had voor diezelfde achtbaan?
Dat zou ik persoonlijk jammer vinden. Iedereen zijn mening doet er toch evenveel toe? Zeker aangezien iedereen hier fan is.
TuttiFrutti Ik zou dan eerder zeggen om de waarderingen naar verloop van tijd minder waard te laten worden en de nieuwe zwaarder me te laten tellen. Een Python wordt ook minder gewaardeerd dan 40 jaar geleden toen het nog de grootste achtbaan van Europa was. Zo kun je ook mooi de waardering zien na een grote refurb. Maar ik snap wel dat zoiets wel erg veel programmeer werk is.
Wat een gave nieuwe toevoeging aan de website!
Nu druk bezig om alles in te vullen, nog een flinke kluif te gaan. De confettie is echt een hele geinige toevoeging!
Ik ben vanavond in de error-alert gedoken en ik heb goede hoop dat deze niet meer, of in ieder geval een stuk minder, voor moet komen.
Mocht je hem het volgende bezoek aan de tracker nog frequent tegen komen, dan hoor ik het graag!
Ben voor nu klaar met invullen, heb hem het laatste half uur niet tot een enkele keer gehad!
Ik vind dit aan de ene kant heel vet, aan de andere kant maakt de fancy 3D-kaartweergave het een logge, slome kolos van een ding die het voor mij een beetje vermoeiend maakt om mee om te gaan. Ik hou van effectieve eenvoud.
Ik ben bezig met mijn Duitsland bingo’s , kan het zijn dat Phantasialand mist of kijk ik er gigantisch overheen?
Superleuk dat er nu eindelijk iets live staat! Maar als ik de openingspost goed lees, kunnen we dus beter nog maar even wachten met ingebruikname? Totdat de oude coasterbingo-bestanden ingeladen kunnen worden en parken als Phantasialand er ook in staan?
Succes met de vervolgstappen!
Wat ik mij eigenlijk afvraag is of er niet een fout ontstaat als de opgeslagen coasterbingo bestanden ingevoerd worden. Natuurlijk heb ik even getest hoe het werkt met invoeren door even de Baron aan te klikken, dus hoe zal dat gaan wanneer de rest van de invoer erbij komt. Komen er dan geen foutmeldingen?
Ik geloof niet dat ik je vraag helemaal begrijp. Wat heb je getest en voor welke fouten ben je dan bang?
Michael voor welke fouten ben je dan bang
Bang is een groot woord, maar meer een kleine zorg. Ik heb er niet echt verstand van, vandaar de onduidelijkheid. Het document van Themepark komt van een 20+ jaar oud forum. Dus hoe zal dat reageren met mijn coasterbingo's wanneer ik nu al achtbanen in de coastertracker ga toevoegen. Kan dat gewoon of moet ik even wachten totdat het CSV bestand is verwerkt?
dit ziet er al echt super uit!!!!! ook echt complimenten dat jullie hier zoveel tijd in steken. echt een top community dit.
- Bijgewerkt
Marco Kan dat gewoon of moet ik even wachten totdat het CSV bestand is verwerkt?
Je kan gewoon de achtbanen invoeren die je zelf wilt invoeren. Het migratiescript van oude TP data gaat daar rekening mee houden. De oude TP data was helaas niet heel secuur, dus het is echt idioot veel handwerk om alle juiste achtbanen tussen oude Themepark data en nieuwe Pretparkclub data te maken. Inmiddels heb ik 1500 pretparken en achtbanen met de hand gematch. Maar dat is nogal een geduldig taakje en ook niet per se de leukste klus op aarde.
Top, bedankt voor je antwoord.
- Bijgewerkt
Tof dat jullie ermee begonnen zijn!
Er zijn wel wat dingen waar ik tegenaan gelopen ben. Via het web (chrome) werkt het aantal coasters achter elkaar aanvinken prima. Maar via de mobiel iOs en safari als je aardig bezig bent met aanvinken krijg ik spontaan de foutmelding: Er is iets fout gegaan. Controleer je velden en probeer het opnieuw! (ik kan het sluiten, maar dan moet ik vaak de website weer vernieuwen. Dit gebeurt als je veel achter elkaar probeert in te voeren, alsof het even teveel is.
Trouwens via google chrome doet het na een lange tijd ook, dezelfde foutmelding. Klik deze weg en dan moet ik weer inloggen schijnbaar. Na het verversen werkt het vaak weer.
Als ik een achtbaan aan hebt geklikt wat bv de verkeerde is, wil ik deze uitvinken. Dit kan nog niet? Ik kan geen verkeerde aangeklikt achtbaan weer uitzetten van de lijst?