Ik vond het event eigenlijk wel nice. Prachtige droneshots en hij liep lekker vloeiend, alleen de opbouw was een beetje gek. De iPhones werden logischerwijs natuurlijk als hoogtepunt gepresenteerd, maar het voelde niet als een klapper. Te beginnen met de iPhone 13. Ik had gedacht dat ze een 48 megapixel camera zouden introduceren, daar waren leaks over, en dat daardoor de camerabump een ander uiterlijk kreeg, maar in de presentatie zeiden ze dat het puur was om het anders te laten ogen dan de iPhone 12, dat zegt genoeg denk ik. De Pro was dan weer wel meer dan ik dacht. Ze beginnen wel steeds meer een verschil te maken tussen de normale en de Pro. Drie keer optische zoom was wat weinig, maar werd wel gecompenseerd door Cinematic denk ik, dan denk je toch wat jammer dat ik geen iphone heb 😅 . Series 7 was dan eigenlijk wel prima, ik vond het wel humor dat het geleakte design niet klopte. En dan natuurlijk de iPad Mini, die meer een iPhone 13 Pro Max Ultra 5G eruit zag haha. Prachtig redesign, alleen jammer dat de A15 erin underlocked word en hij niet elke 5G ondersteund zoals normale iPhone. Al met al mooi event om te kijken, maar ik ga er niks van kopen. Wat me opviel bij de introductie video van de Apple Watch series 7 dat daar wel leek of er een watch aanwezig was met plan design. Vond het wel opvallend. Wat denken jullie hierover?