JeepeeB Nog een jaar wachten voor mij voordat ik kan verlengen maar over een jaar zal het net weer een tik sneller zijn en nog mooier allemaal dus ik zit mij nu al te verkneukelen op mijn nieuwe toestel.
Ergens hoop ik ook dat dan de iPhones de laatste serie is die de overstap gaat maken naar USB-C. Intussen is het nog het enige apparaat wat op de Lightning poort werkt. En niks tegen lightning, het werkt prima, kan intussen in de nieuwste generatie ook wat meer oempf aan qua laadvermogen, maar waarom nog geen USB-C, ik snap het niet. Het zou toch een goed selling point zijn, all your devices, one power connector.
Maar goed, ergens verwacht ik die wel volgend jaar, en net als jij ben ik dan ook weer aan de beurt voor een nieuwe telefoon (van de zaak) 🙂
JeepeeB Waar ik mij wel aan stoorde is dat eeuwige gewapper met die handen van veel mensen, vooral tijdens de Apple Watch presentatie, ze kunnen zo voor een doventolk doorgaan.
Apple Watch en Fitness was het inderdaad opvallend, hahahahaha, dacht dat ik de enige was.
JeepeeB zitten er foefjes op die super efficiënt zijn of foefjes die het maken van foto en video nog beter maakt.
Naja, op het gebied van foto- en video zijn dit jaar juist wél de stappen gemaakt. Nog meer pro tools, cinegraphic mode (ofzo) waarmee je via AI met scherpte diepte kan spelen, ik ben overigens wel benieuwd of die optie ook terug komt op de iPhone 12. Want buiten een opnieuw wat betere sensor en lens is er volgens mij aan de opzet van de camera's weinig veranderd. Opvallend ook dat de variabele refresh rate alleen op de pro modellen komt, terwijl het in het Android landschap intussen een aardige mainstream feature begint te worden.
JeepeeB Het Apple event was weer super gelikt van begin tot eind.
Zeker, al vond ik het door de verschillende locaties wel rommeliger overkomen, en bovendien had Tim echt een mini rol in deze keynote, veel gesprekken werden onderling doorgegeven in plaats van via het opperhoofd. Verder niet achterover gevallen door iets, alles was al wel gelekt, het nieuwe Apple Watch design was een beetje een verrassing maar niet meer dan dat. Ik vond het ook wel mooi dat de Apple Watch 3 in de line up blijft. Heb ik toch bijna 4 jaar terug een prima aankoop gedaan die nog zeker een jaartje mee kan.
JeepeeB Sorry voor de late reactie maar nogmaals graag gedaan Tuit
Helemaal vergeten, maar afgelopen vrijdag is de monteur van CE Repair / Samsung geweest om mijn TV te maken. Uiteraard, net als wanneer je zelf naar de dokter moet is net het probleem niet zichtbaar maar hij herkende de video's wel en het lag aan het LED paneel. Ook kon hij via de diagnostische tools zien dat het scherm sterk aan kracht was verloren aan de zijkanten. Dus een nieuw paneel erin geschroefd en na een kwartier liep hij weer de deur uit. Ik heb wel eens langer moeten werken voor 60 euro arbeidsloon (exclusief voorrijkosten) maar goed. Het werkt weer, en door de coulance vanuit Samsung kost het mij slechts 190 euro.
Daar koop je geen nieuwe 55" 4K televee voor 🙂