Japio
Met deze gedachten hadden ze de oude naam beter kunnen behouden. Je stapt de ene na de andere film in. Ik vind het niet storend wanneer je 500m verder een park hebt waar je in een adembenemende wereld stapt. Geen enkel park dat qua opzet zo goed in elkaar steekt.
En dat is wat mij betreft ook het pijnpunt, dat ervaren ze zelf niet meer zo. Er moet herkenning zijn. Als je naar Disney gaat wil de bezoeker Disney in het park, Mickey Mouse met een cowboyhoed in een van de best story telling gebieden ooit is niet een voldoende meer, je moet er toch niet aan denken dat in dit gebied straks een Cars attractie komt? Want je moet tegenwoordig ala Disneypark Elsa met haar jurkje en liedjes in je gezicht gedrukt krijgen om er nog enige Disney Magie bij te kunnen fantaseren. Daarom ben ik er op geen enkele manier rouwig om dat er met dat hele park in bijna 20 jaar niets is gebeurd. Het ergste is ook nog dat wat ze hebben gedaan qua toevoeging dat jaar een smet is op het park. Buzz haalt toch een stukje magie weg uit Future land.
Laat die grote IPs maar lekker in de studio’s. The lion King in de studios is iets wat ik dan ook zeer kan waarderen. Het park is al zoveel veranderd sinds ik er voor het laatst was dus ik kan niet wachten het park weer te bezoeken!
beetje zoals hoe je bij bij Chiapas achteruit langs de disco grot scène komt.
Chiapas met de Lion King muziek, het hoogte punt van Wild Water Banen. Gek, ik had nog niet eens nagedacht over de goede soundtrack die deze attractie krijgt. Qua muziek, nooit overtroffen deze film.