JeepeeB
Ze hebben de mogelijkheid om de waterstroom perfect in de ride te integreren. Als je een lifthill maakt met de battle tussen Scar en Simba, en die laat eindigen vlak voor de drop, dan kan de waterstroom perfect aansluiten bij het opnieuw opleven van de pridelands zoals in de film. Ik verwacht ook dat we het verhaal te horen gaan krijgen 'als verteld door Rafiki' of Timon, zodat de buitenkant van de ride past bij het 'na de film' verhaal.
Verder zie ik dat het gebouw heel groot is, maar ik gok dat daar de giftshop + restaurant ook in zit. Zou mooi zijn als het restaurant net als pirates op de ride uitkijkt. Gemiste kans anders!
Ik zag ook in enkele posts wat zorgen over het uitkijken op het meer en het door elkaar lopen van de thema's. Zelf ben ik recent in Epcot geweest en dit gevoel krijg je daar wel een beetje. Als je de pavillions zelf in loopt, dan ben je wel helemaal weer in thema. De gebouwen zijn dan hoog genoeg, dat ook al kijk je om, je dan vooral alleen het water ziet van het meer. Bij frozen maak ik me geen zorgen, de lion king uitbreiding oogt wel wat vlak op het moment. Genoeg bomen, vegetatie en misschien een helling naar beneden lossen dit wel op. Goede kans dat het pas 5 jaar na oplevering zijn volledige bedoelde aanblik krijgt.